Babalar İçin Güzel Sözler

Sayfa Açıklaması: Kullanıma sunulan bu sayfada Babalar İçin Güzel Sözler yer almaktadır.

Evin direği babadır.Baba olmaz ise o evde huzur olmaz baba olmaz ise mutluluk olmaz.Baba her daim ömrü boyunca çalışır ailesine en güzel şekilde bakmaya çalışır.Kimi zaman hataları olur yanlışları olur lakin yinede o babadır.Soğuk kış günlerinde bir lokma ekmek için çalışır sırf ailesi üşümesin diye o üşür, sırf çocukları aç kalmasın diye o aç kalır.Baba demek fedakarlık demektir.

Babanızın kıymetini bilin... işte sizlere baba sözleri.

Altta yer alan sözler yeniden eskiye göre sıralanmaktadır.Her gün güncellenen sayfalarımızda yeni sözlere ulaşmak için sayfanın ilk kısmına bakmanız yeterlidir.

EN GÜZEL BABALAR İÇİN SÖZLER:
Babamı özlemek mi? Gölgesini görsem sarılırım.

Bazı süper kahramanların pelerini yoktur. Onlara baba denir!

Baba cennetin orta kapısıdır. Hz. Muhammed

Babalar soğuk görünür ama sıcaklığı öldükten sonra bile hissedilir.

Babalar oğullarının ilk kahramanı, kızların ise ilk aşkıdır.

Prenses olmak için prense ihtiyacım yok. Ben zaten kralın kızıyım.

Bir babanın kızına sadece sesiyle bile verdiği huzur ömre bedel.

Baba, fani hayatın terbiye vereni ise ebedi hayatın sebebidir. Hz. Ebubekir

Baba candır, baba canandır. Baba her zaman sevilecek en güzel sevdadır.

Artık yürümeyi öğrendim. Fakat hala düşmekten korkuyorum. Ellerimi bırakma baba!

Bazıları babasının kıymetini bilmez, bazıları kıymet bilecek bir baba bulamaz.

Solumun en rahat köşesinde bağdaş kuran adam! Varlığına Elhamdülillah canım babam.

Sen bizim sarsılmaz dayanağımız, sen bizim merhamet yürekli canım babamızsın.

Anne gezindiğin bağ, baba yaslandığın dağdır. Ömrünün en güzel çağı annen ve babanla olandır.

Yüreğimin sıcak güneşi, gözlerimin derin okyanusu, sonsuzluğun gerçek adı; babam!

Sen hiç gitmedin ki baba, gözlerimden kalbime taşındın. Önceden bir yerdeyken şimdi baktığım her yerdesin.

Bu dünyaya 100 defa yeniden gelsem yüzünde de senin gibi bir babam olsun isterim canım babam.

Sen bize sadece babalık değil aynı zamanda iyi bir arkadaş oldun. Hayatın zorlukları karşısında güçlü durmayı öğrettin.

Babaya güzel sözler olarak ne yazsam az gelir, ona en büyük sözü; seni seviyorum babacığım diyorum.

Bir adam sevdim, adam gibi adam! Hiç bırakmayan ve son zerresine kadar seven adam! Uzatmaya gerek yok o adam benim babam.

Eğer hayatta olan bir baban varsa dünyanın en şanslı insanısın. Baba uzakta da olsa yakında da olsa her zaman seni düşünür.

Seni çok özledim canım babacığım, saçlarımı okşayışını, benimle bir arkadaş gibi şakalaşmanı, yavrum diyen güzel sesini özledim.

Babayı unutmaz nefes almadan yaşamaya benzer.  Sitemizin babaya güzel sözler yazısını okumaktasınız.

Senden ayrı yaşamak ölümmüş babam, senin yanındayken bunu bilemedim ama senden ayrıldıktan sonra ben sensiz nefes alamdım.

Dünyada en huzur bulduğum yer senin yanın babam, ben senin yanında ömrümü geçirmeye razıyım başka hiçbir şey istemem.

İnsan babasıyla birlikte geçirdiği vakitleri asla unutamaz, babasız hayata bir gün dahi tutunamaz. Baban yanındaysa zorluklardan asla korkmaz.

Küçükken en çok babamızın verdiği nasihatlere kızardık, şimdi ise o nasihatler sayesinde hayatın karşısında dimdik duruyoruz.

Kalbi sevgi dolu, sevecen, cömert, kibar, kucağı sıcak, anlayışlı, şefkatli. Bu vasıfların tümünü taşıyan tek erkek. Canım babam seni çok seviyorum.

Senin gibi bir babam olduğu için çok mutluyum ve seni her düşündüğümde daha da mutlu oluyorum. İyi ki varsın canım babam.

Varsın gelmesin senden bana para, araba, olsun baba böyle yaşamakta yeter bana, sen dert etme helal kazanç kazanmayı öğrettin ya o yeter bana.

Sen bizim ulu çınarımız, sen bizim bitmez tükenmez umutlarımız, sen bizim can babamızsın. Yılların yorduğu canım babam seni çok seviyorum.

Bir baba evladına soğuk ve mesafeli gibi görünebilir ama bir babanın yüreği sıcacıktır, evladına uzak görünüp en yakın olandır. Babam seni çok seviyorum.

Allah’ım senin duanı almayı her zaman nasip etsin. Çünkü en çok anne ve babanın duası kabul edilirmiş. Allah’ım seni başımızdan eksik etmesin.

Her insanın babası böyle senin gibi iyidir diyorum ama başkalarının babalarının yaptıklarını duyunca benim babam bir taneymiş diyorum. Seni çok seviyorum babam.

Ben senden ne kadar uzakta olursam olayım, benim aklım, kalbim her zaman seninle babacığım. Sen bizleri merak etme sen iyi olduğun sürece bizde iyiyiz.

Biliyor musun baba üzüldüğüm zaman senin gülüşlerin aklıma geliyor ve üzüntüm hemen geçiveriyor. Gülüşün beni mutlu etmeye yetiyor, seni çok özledim canım babam.

Evladının derdini kendi derdi olarak gören, evladı güldüğü zaman gülen, evlat kıymet bilmese de evladına küsmeyen canım babam seni çok seviyorum.

Canım babam sana olan sevgimi nasıl kelimelerle anlatabilirim ki, insan senin gibi bir babanın sevgisine sınır koyabilir mi ki. Canım babam seni sınırsızca çok seviyorum.

Eğer bu dünyada yaşayan bir baban varsa, bayramdan bayrama da olsa gidip elini öpebiliyorsan bu hayatta çok şeyin var demektir. Allah’a ne kadar şükretsen azdır.

Şuan seni çok ama çok özledim babacığım. Yavrum deyip boynuma sarılmanı, senin yanında yürümeyi, sana bakıp gülümseyerek sana sarılmayı çok özledim Babam.

Her yolunu gözleyeceğin bir baban varsa, eve geldiğinde yavrum deyip seni kucaklarsa, canın sıkıldığı zaman alıp sana destek olursa. Allah’a binlerce kez şükretmelisin.

Baba ne kadar hayata karşı dimdik durursa evladı da öyle yapar, baba neşeyle güler mutlu olursa evladı da mutlu olur, baba yaşadığı sürece evladı da yaşar. Allah’ım sana uzun ömürler versin canım babam.

Annem bu dünyanın en şanslı insanı çünkü senin gibi bir kocası var. Ben bu dünyanın en şanslı insanıyım çünkü benim de senin gibi koca yürekli, sevgi kalpli bir babam var.

Ben çocukken hep seni örnek alırdım. Oynadığımız oyunlarda ben hemen baba oluyordum. Çünkü babalar güçlü ve cesur yürekliydi. Bende şimdi senin gibi bir baba oldum canım babam. pekguzelsozler.com Senin verdiğin nasihatler sayesinde bugünlere geldim. Canım babam seni çok seviyorum.

Babam sen bizden ayrılalı benim yüzüm gülmedi hiç, sensizlik zamanla geçer dediler ama benim ki geçmedi. Ben her gece rüyalarımda seni görüyorum. Baba baba gel diye sana sesleniyorum. Canım babam seni çok seviyorum.

Yorumlar