Oğluma Güzel Sözler Resimli

Sayfa Açıklaması: Oğula Güzel Sözler, Oğluma Güzel Sözler, Oğluma Güzel Sözler Resimli İndir, Oğluma Güzel Sözler Resimli 2017, Oğluma Güzel Mesajlar Kısa Resimli, Oğluma Anlamı Güzel Sözler Resimli, Biricik Oğluma Güzel Sözler.

Hayattaki tek umudumuz tek yaşama sevincimiz evlatlarımızdır.Onlar bizi hayata bağlar geleceğe daha umut ile bakmamızı sağlar.Düşünsenize evin içinde hoplayan, zıplayan bir evladınız olsa kötü mü olur.Yalnız olan evladı olmayan anne ve babalar bu duyguyu çok iyi bilir.Dört duvar arasında bir başına bir ses işitmek ister ama malesef olmayınca olmuyor.Bu nedenle evlatlarımızın kıymetini bilmemiz gerek onlara çok iyi bakıp iyi bir gelecek inşa etmeliyiz.Bütün kötülüklerden koruyup iyi bir eğitim verip vicdanlı, namuslu, şerefli bir evlat olarak yetiştirmeliyiz.

Zaman su gibi akıp gidiyor bir gün olacak yaş geçicek ihtiyarlaşıcaz evladımız var ise o bize kol kanat gerip zor zamanlarımızda yanımızda olacak.Hani derler ya bir kaşık su verenim yok işte evlat olunca yaşlılığınızda zahmet çekmez hayatı daha rahat sürdürürsünüz.

Değerli ziyaretçilerimize bu sayfadan Oğula güzel sözler resimli olarak derleyip bir araya getirdik.Sosyal profilinizden paylaşabilirsiniz.

EN GÜZEL OĞLUMA SÖZLER RESİMLİ;







Bazen hayattan bıkarsın, yorulursun umudunu yitirmeye başlarsın. Sonra oğlun aklına gelir hiçbir şey olmamış gibi yeniden sarılırsın yaşamaya.

Vazgeçilmeyecek bir sevda varsa o da annelerin oğluna olan sevdalarıdır.

Canım oğlum bugüne kadar sen hep yüzümüzü güldürdün. Yüce Mevla’mda ömrün boyunca senin yüzünü güldürsün.

Meğer canda, cananda yalanmış bir evladın hiç onların yerine konmazmış.

Sen benim biriciğimsin, ben seni nasıl başkalarının biriciği yapacağım canım oğlum.

Benim yakışıklı prensim nerelerde ne yaparmış. Yoksa oralarda bir prensese gönlünü kaptırıp kraliçesini unutmuş mu? Seni özledim yakışıklım.

Canım oğlum sen benim güldüğümde yüzümdeki gülümsemem, uzaklara daldığımda en güzel hayalim, yarına umutla bakışımsın. Allah’ım seni her zaman mutlu etsin.

Senin gibi evladı olmayan evlat sevgisini bilemez, senin gibi bir evlat böyle kolay kolay dünyaya gelmez. Seni seven insan hiçbir zaman pişman olmaz. Sen benim biricik oğlumsun

Sen bizi her zaman mutlu ettin ve güldürdün, Allah’ımda seni her zaman güldürsün ve mutlu etsin. Sen iyi ki benim oğlumsun. Canım oğlum seni çok ama çok özledim.

Şu dünyadaki en değerli varlığımsın, yaşamamın kaynağı neşelerimin mutluluk kaynağısın, sen benim iyi kalpli canım evladımsın.

Yorumlar