Fotoğrafın Altına Yazılacak Güzel Sözler

Sayfa Açıklaması: Hazırlanan bu sayfada Fotoğrafın Altına Yazılacak Güzel Sözler yer almaktadır.

Günümüzde artık insanlar konuşmak yerine bilgisayar başında vakit geçiriyor.Sosyal medya platformları sayesinde insanlar buradan sevdikleri ile iletişime geçip hasret gidiyor.Sosyal medya'da mesajlaşmanın yanında tabi video ve fotoğrafta paylaşılıp sevdiklerinizin görmesini sağlayabiliyorsunuz.Hele ki bu fotoğrafın altına güzel bir söz yazarsanız muhteşem bir görüntü ortaya çıkar.Değerli okurlarımıza burada Fotoğrafların altına sözler hazırladık...

FOTOĞRAF ALTINA EN GÜZEL SÖZLER:
  • Ne bir savcı kalırdı ne bir yasa. Şu insanoğlu, önce bir kendini yargılasa!
  • Denizi seviyorsan dalgaları da seveceksin. Korkarak yaşarsan, yalnızca hayatı seyredersin.
  • Yükün dürüstlükse gücün düşer belki ama başın düşmez.
  • Ağlamaktan korkma. Zihindeki ıstırap veren düşünceler gözyaşlarıyla temizlenir.
  • Bir insanın geleceği en büyük mertebe güvenilir insan olmaktır.
  • Bir insan bir kere gözünde küçüldüyse artık onunla büyük hesaplar yapılmaz.
  • Şımaracak kimsen olmayınca hayat seni kocaman bir adama çevirir.
  • Neden ben insanlara güvenmemeyi öğrenip ruhumu kirleteyim. Onlar güvenilir olmayı öğrensinler.
  • Yeryüzü bize atalarımızdan miras kalmadı çocuklarımızdan ödünç aldık.
  • İki bedeni birbirine karıştıran en önemli sıvı gözyaşlarıysa o bağ hiçbir aklın alamayacağı kadar büyülüdür.
  • Bazen en iyi seçim, vazgeçmektir.
  • Cehennem insan yüreğinde sevginin bittiği yerdir.
  • Aklı yarda olanın, gözü yerde olur.
  • Koşarken değil, düşerken yanımda olanlar, dostumdur.
  • İşimiz Allah’a kalmışsa, olmuş bil.
  • Allah de ve sus! Başka hiçbir şey söylemeye değmez.
  • Onlar sevmeyi, yan yana olmak sanıyor.
  • Sen gönlünü defter yaparsan gelip karalayan çok olur.
  • İyi bir ağaca sarılan, gölgesiz kalmaz.
  • Aynı dili değil, aynı duyguyu paylaşanlar anlaşabilir.
  • Vefa, çok ağır yüktür. Her insan taşıyamaz.
  • Ey yar! Seninle ölmeye geldim. Ateşsen yanmaya, yağmursan ıslanmaya, soğuksan donmaya geldim. Mevlana
  • Ben seni bu yaşımda yaşamın tam ortasında öylesine değil ölesiye seviyorum.
  • Bunca yalanın, bunca talanın, bunca riyanın arasında sen. Ne güzel duruyorsun ömrümün ortasında.
  • İnsana imtihan için özlemek yeter, bir şehri, bir sesi, bir nefesi. İmtihan için bir sen yeter…
  • Belki hiçbir evrakta isimlerimiz yanyana gelmedi. Ama gayriresmi birçok hayalde ben seninle aynı yastıkta yaşlandım.
  • Bazı duyguları yazamazsın. Anlatamazsın. Çünkü tefsiri ancak his ile mümkündür. Bu yüzden sadece yaşarsın.
  • Seni bana veren rabbime şükürler. Yaşanan senli her anıma şükürler. Göz görüp gönlüm severse sevgim için seni gören gözlerime teşekkürler.
  • Sizi hayallerinden vazgeçecek kadar seven bir kalp bulduysanız Allah’tan yeni bir ömür isteyin. Çünkü bir ömür yetmez onu sevmeye.
  • Senin gözbebeklerin var ya, kadın kadın gülen, insan insan bakan gözbebeklerin. Beni tutsa tutsa gözlerin tutar ayakta. Beni yıksa yıksa gözlerin yerle bir eder. Bir açarsın ki mutluyum. Bir kaparsın her şey elimden gitmiş.
  • Sen benim en doğru yanlışım. Tövbesi olmayan günahımsın. Uzak duramadığım yasaklım, en açık ettiğim saklımsın. Sen başımdan giden aklım, severek çektiğim ahımsın.
  • Sen benim bakışına hasret kaldığım sesine özlemle bağlandığımsın. Özlemim, hasretim, bakmaya doyamadığımsın. Bahtıma doğanımsın. Olmazsa olmazımsın. Nefretim, öfkem, kinim, sevincim, umudum, düşüm, rüyam, hayalim ama en çok ağlatan, en çok kanatansın… Sen tarifi imkânsızımsın.
  • Ben sana kızsam, kendime küserim.
  • Konu ne zaman senden açılsa kapatmaya kıyamıyorum.
  • Bana yüzünü dönme gece oluyor sanıyorum.
  • Görmeden seni isteyen gönlüm, görünce nasıl dayansın.
  • Sen benim şarkımsın, herkesin dili dönmez.
  • Kim istemez mutlu olmayı, ama mutsuzluğa da var mısın?
  • Çünkü her bir zerrem aşık her bir zerrene.
  • Besmelesiz başladım diye mi, doyamıyorum seni sevmeye?
  • Hiçbir harfi sensiz bir cümleye kurban etmedim.
  • Sen aklım ve kalbim arasında kalan en güzel çaresizliğimsin.
  • Sen bile bilemezsin gülüşün ben de kaç bahar eder.
  • Sevdim. Çünkü bir tek ona sarılınca yuva gibi kokuyordu içim.
  • Öğrendik ki: Her yarayı saran zaman değil, sevgidir.
  • Ötesi yok bu duanın benim ol. Benimle, aklınla, aşkınla bin yaşa.
  • Gittin… Ve solumda kaldın ve soluğumda ve sonumda.
  • Canımın içi, sen hangi şiirden kaçıp geldin yüreğimin orta yerine?
  • Bana yüzünü dönme gece oluyor sanıyorum.
  • Seni hep seveceğim geçelim bunu.
  • Konu ne zaman senden açılsa kapatmaya kıyamıyorum.
  • Yalansan yalanı severim elimde değil.
  • Ama ben uyuyamadığım geceleri sana helal etmiyorum.
  • Çünkü her bir zerrem aşık her bir zerrene.
  • Derdimin dermanı sensin. Bana bir duanın amini gerek.
  • Senin gülüşün ilkbaharda daha renkliydi.
  • Gittin… Ve solumda kaldın ve soluğumda ve sonumda…
  • Telaşımı hoş gör, ıslandığım ilk yağmursun.
  • Sen benim ilk şiirim, ilk kavgam, sen benim 17 yaşımsın.
  • Gülümse biraz ilaç alacak param yok çünkü.
  • Kim istemez mutlu olmayı, ama mutsuzluğa da var mısın?
  • Yemin ederim intiharsın sen seve seve edilen.
  • Öyle biri var ilk görüşte değil her görüşte aşık oluyorum.
  • Kendime gelemiyorum, sana gelsem olur mu?
  • Aşk tüm dünya insanları içinde sana tanıdığım ayrıcalıktır.
  • Sen bile bilemezsin gülüşün ben de kaç bahar eder.
  • Sen aklım ve kalbim arasında kalan en güzel çaresizliğimsin.
  • Ve aşk senin tenezzül bile etmediğin gözlerimde kaldı.
  • Gözlerime bakarken gözlerinin içi gülüyordu, nasıl sevmezdim?
  • Özlemek denmez buna bunun adı yangın.
  • Oksijeni bilmem ama kokun şart.
  • Gönül almayı bilmeyene ömür emanet edilmez…
  • Sen kokuyor yokluğunda içtiğim sigaralar.
  • Misafirin çocuğu gibiydin. Geldin, dağıttın ve gittin.
  • Beni yokluğunla savaştırma. Kaybederim.
  • Seni içimde yaşatmak için neleri öldürdüm bir bilsen.
  • Gönül yorgun düştüğünde, yürek dilsiz kalır.
  • Kötü günde katkısı olmayanın iyi günde hissesi yoktur.
  • Zor günler, dostu düşmanı ayıklamak için var.
  • Sonra geldin güldün papatya tarlası oldu çorak topraklar.
  • Mevla’m görelim neyler. Neylerse güzel eyler.
  • Görmeden seni isteyen gönlüm, görünce nasıl dayansın.
  • Çok pahalısın be mutluluk. O kadar param yok.
  • Beni kaybetmeyi başaranı asla kazanmak için uğraşmam.
  • İncit beni gerçek ile. Ama asla rahatlatma yalan ile.
  • Gece uyuyamayan insanların gündüze sığmayan acıları vardır.
  • Boğazımda kalan mutluluğu, sırtıma vura vura çıkardılar.
  • “Yalnızlık” yazarsın da düzelten olmaz. İşte o zaman yalnızsındır.
  • İkimizi bir kefene saralar, bir kabirde sır olalım sevdiğim.
  • Ve şükür. Tefekküre duran derviş gibi narin… Sızı ince, yara derin.
  • Yeri gelir sevdiğin kişinin yaşadığını bile bilmek sana yeterlidir.
  • Gidene üzülme, sevse gitmezdi. Gelene sevinme, o da başkasından geldi.
  • Canımın içi, sen hangi şiirden kaçıp geldin yüreğimin orta yerine?
  • “Sus” be yüreğim, bende biliyorum özlediğimi! “sus” ki bilmesin özlediğimi!
  • Sevinçler unutulur, elemler asla!
  • Derin bir sevinçte, eğlentiden çok ciddilik vardır.
  • Bir insanın sevinci ötekine dert olur.
  • Sevinç duymak başka, mutlu olmak da gene başka…
  • Sevinç dediğin nedir, azabın tuzu yanında?
  • Her sevincin bir acısı, her acının da bir sevinci olur.
  • Sevinç ne tuhaftır, daha doğmadan ölüverir.
  • Hayatın 1 numaralı kuralı seni mutlu eden şeyleri yap.
  • Herkes için sevinçlerle elemler gider gelir.
  • Çocukları iyi yapmanın en iyi yolu onları sevindirmektir.
  • Istırap sonsuzdur, sevincin hudutları vardır.
  • Ana babanın sevinci, üzüntü ve korkuları gibi gizli kalır.
  • Akıl sağlığı ve mutluluk birlikte var olamazlar.
  • Çelişkiyi ve boş sözleri seven biri ciddi herhangi bir şey öğrenemez.
  • Sevincin bir acı yanı acının da sevinçli bir yanı olmalıdır.
  • Hadden aşkın sevince dayanmak, en ağır eleme dayanmaktan zordur.
  • Yarım kalan her sevinç, sırtımıza saplanan bir bıçak gibidir.
  • Cesareti olmayan insanları sevmeyin onlar gitmesini bilir sevmesini değil.
  • İnsan sevincini büyüterek anlatmalı, üzüntüsünü kısaltarak.
  • Mutluluğa ulaşmak için çabalamalısın. Sevinçler öyle kolay elde edilebilen duygular değildir.
  • İnsanın “küçük sevinçler” elde edebilmesi ne kadar kolaydır.
  • Duygularımı derinlere iten, sevincimin azlığıydı. Mürekkebimi siyah yapan, sayfalarımın beyazlığıydı.

Yorumlar