Karım İçin Güzel Sözler

Sayfa Açıklaması: Hazırlanan bu sayfada güncel olarak paylaşılan yeniden eskiye olarak sıralanmış en güzel 'Karım İçin Güzel Sözler' yer almaktadır.

İnsanın yuva kurması geleceğini sevdiği kadın ile şekillendirmesi ne kadar güzel bir şeydir.Hayatını tek başına koskoca evde yalnız bir başına geçirmesi ne kadar zor bir durum.Eğer birini seviyorsan oda seni seviyorsa geç kalmak anlamsız hayatı birleştirip yalnızlığı söküp atıp mutlu yarınlara kavuşmak gerekir.Düşünsene hasta olduğunda yanı başında biricik sevdiğin karın olacak.Saçlarını okşayıp, gönlünü ferahlatıp zor günleri atlatman için sana destek olacak.

Evliliğin meyvesi olan çocuklar da yuvaya renk katıp hayata anlam kazandırır.Böylesi güzel günlerde karınıza bir çift güzel söz söylemeyi göz ardı etmeyin.İşte sizlere eşinize söyleyeceğiniz en güzel sözleri bir araya getirdik...

EN GÜZEL KARIMA SÖZLER:
Aşk da sen, hasret de sen, ben de sen!

Dünyadaki en güzel şey, kocasını seven kadının hissettikleridir.

Hayırlı eş, huzurun başlangıcıdır. Hz. Ali

Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım vardır: O da geçip giden zaman.

Gel birbirimize hayat olalım. Ayrılırsak hayatını kaybetti desinler.

Allah’a mahsustur her canlı bir eş arar. Taşın kalbi yok ama onu da yosunlar sarar.

Hayatımın anlamı, bundan sonraki seveceğim kız, ikimizin kızı olacak.

Bir eşi olmalı insanın, bakarken yüreğinin kabardığı, gözlerinden gözlerine yüreğinin aktığı.

Mutlu bir çift, yüzlerinde başkalarının asla anlayamayacağı özel bir gülümseme taşır.

Güneşin buz tuttuğu yerde bir alev görürsen bil ki o, yalnız ve yalnız senin için yanan kalbimdir.

Eşler, bir makasın iki tarafı gibi olmalı. Araya giren bütün olumsuzlukları kesebilmelidir.

İnsanlar hep birilerinin peşinden koşarlar, ama dönüp de kendi peşlerinden koşanlara hiç bakmazlar.

İçim o kadar senle doldu ki. İnsanlar seni gözbebeklerimde görürler diye bakmaya korkar oldum.

Titrer durur ellerim yanında. Vücudum ürpermeyle dolar. Üşüyorum ben yanında. Çünkü varlığın içime serinlik veriyor.

Bu gurbette nelerde neler geldi başıma, zehir kattın ekmeğime aşıma. Doyamadan su gencecik yaşıma.

Gözlerimi gözlerine hapsetmeyi yüreğimdeki buzları alevinde eritmeyi seni bir ömür boyu sevmeyi istiyorum bir tanem seni senden istiyorum.

Gün gelir gidersen basımın tacı, kalbimi yerinden sökmeden gitme, sensizliğin bende var mı ilacı, kalbime bir kurşun sıkmadan gitme.

Öyle güzeldin ki! Ama bir gün anladım yüzündeki güzelliğin ruhundan geldiğini. Öyle güzeldin ki! Anladım seni güzel gören benim gözlerimdi.

Yedi ayrı iklimden yedi çeşit arı getirseler yedi çeşit arı yedi ayrı çiçeği dolaşsa yedi ayrı çiçekten bal yapsa senin kadar tatlı olamaz.

Öyle senden çok uzaklarda değilim. Görmesini bilen gözlerin bakışındayım. Belki sana senden daha yakın bir yerde, çarpan kalbinin her atışındayım.

Seni düşünür, seni özlerim, sevgilerin özlemlerin derinliğinde. Ne olur kır şeytanın bacağını bir kez beni hatırla, bir sonbahar serinliğinde.

Hayatta üç şeyi sevdim. Seni, kalbimi, ümit etmeyi… Seni sevdim, sensin diye. Kalbimi sevdim, seni sevdi diye. Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye.

Hani gözler var ya sözleri anlatır, hani sözler var ya gözleri ağlatır, hani anlar var ya değeri geç anlaşılır, bir de aşk var ya seni bana anlatır.

Sabır kalmadı içimde, dertler yaş oldu gözümde, bu hasretlik denizinde boğulmadan gel, sensiz isyan ettim her an dünyam kahır dünyam zindan olmadan gel!

Seni asil insanların basit sevgileriyle değil, basit insanların asil sevgileriyle sevdim. Bu güzel aşkımıza nokta koyma, sana kucak dolusu virgül getirdim.

Geçme ırmak yanından suyu azalır. Seni gören selvi eğilir, boyu azalır. Salınma dünyanın üstünde dünyanın başı döner. Çıkma mehtaba yıldızların ışığı söner.

Ay yıldıza mutluluk fısıldarken. Gökyüzü sevincini yeryüzü ile paylaşırken. Ben sana bir parça mutluluk yolluyorum. İçindeki umut çiçekleri hiç solmasın diye.

Kalbimi kırmak suya yazı yazmak kadar zordur. Kalbimi düzeltmek ise gece doğan güneşe dokunmaya benzer. Sen o suya yazı yazdın. Şimdi güneşin doğmasını bekle.

Gülmek için mutlu olmayı bekleme, belki mutluluk gülüşünde saklıdır, sakın ağlayayım deme! Belki bir yerlerde senin bir tek gülüşün için yaşayan biri vardır.

Zannetme ki gözlerim sana baktıkça bıkacak, ölsem de ruhum seninle kalacak, kapanırsa gözlerim senden önce bu hayata, inan ki son sözüm seni seviyorum olacak.

Aşk dediğin nedir ki tenden bedenden sıyrık çocukların içinde yaşadığı bir çığlık aşk dediğin nedir ki histen nefesten varlık umutsuzluk içinde karanlığa son ıslık.

Bu gözler seni gördü başkasını görmez artık bu yürek senle güldü başkasıyla gülmez artık bu gönül seni sevdi başkasını sevmez artık bu ömür senle biter başkası olmaz artık.

Yalvarsam rüzgâra kokunu getirir mi bana, anlatsam aşkımı kuşlara anlatırlar mı sana, yalvarsam Allaha kavuşturur mu seni bana, özledim seni desem inanır mısın bana.

Güneşi seviyorum diyorsun güneş açınca gölgeye kaçıyorsun, yağmuru seviyorum diyorsun yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun, korkuyorum hayatım çünkü beni sevdiğini de söylüyorsun.

Sen, yol aldığım gemi, demir attığım son liman, yapraklarımı titreten son sevdamsın, sen çok sevdiğim insan, beni ağlatan son sevdamsın, vazgeçemediğim tek insansın, aşkımsın.

Sevgi, rüzgârla savrulan tohumların düştüğü yerde açan bir çiçektir. Bizi sevmediği için bir kadına kızmak, sacımızın rengi kızılken neden siyah sarı olmadığımız için kaderimize kızmak kadar aptalca bir şeydir.

Bu gözler seni gördü başkasını görmez artık. Bu yürek senle güldü başkasıyla gülmez artık. Bu gönül seni sevdi başkasını sevmez artık, bu ömür senle biter başkası hiç olmaz artık.

Aşk şiirdir okunur, yüreklere dokunur, kalbin içine konur, aşk sevgi çiçeğidir. Sevgi aşkın dilidir, sevenin yüreğidir, aşk sevgiye köledir, aşk sevgi ölçeğidir. Seven noktayı koymaz, virgülle de ayırmaz, paragrafı taşırmaz, aşk yüreğin gülüdür.

Benim için yaşamda sensin, mutlulukta sensin, benim ömrümdeki en hayırlı olayda sensin.

Sen benim önce aşkımdın, sevgilim oldun, sonra nişanlım oldun ve ömrün boyunca sürecek mutluluğun adı eşim oldun.

Bu stres yükü hayatta, huzur bulduğum ve mutlu olduğum tek yer senin kalbindir.

İnsanın bir eşi oldu mu her şeyi oluyormuş, sevgiyi, aşkı ve mutluluğu onda tadıyormuş.
Bütün mevsimleri bir günde, bütün yılları bir mevsimde yaşamaya razıyım seninle.. İşte o kadar seviyorum seni..

Mutlu bir çift, yüzlerinde başkalarının asla anlayamayacağı özel bir gülümseme taşır.

Benim en güvenli limanın sensin, her fırtınada, her alabora da en güvenli yerimsin. Benim canımdan çok sevdiğim eşimsin.

Bugün benim herkesten daha iyi tanıyan ve beni sevmeyi seçen insanı kutlamam gerek. Bana olan aşkın ve sabrın için teşekkürler. Hayatımda sen olduğun için çok şanslıyım.

Bu gözler seni gördü başkasını görmez artık. Bu yürek senle güldü baskasıyla gülmez artık. Bu gönül seni sevdi baskasını sevmez artık. Bu ömür senle biter başkası hiç olmaz artık..

Gönlüme taht kurdun, gönlümün sultanı oldun, gece gökyüzünde parlayan yıldızım, sabah ise ruhuma doğan güneşim oldun.

Sen benim en kıymetlimsin, en güzel vazgeçilmezimsin. Sevmekle bitmeyenimsin, Sen benim hakikatlimsin. En derin, en içimdesin. Sen benim en güzel derdimsin.

Yeniden doğdu güneş dünyaya, yeniden batacak karanlığa. Ama sen bir kere doğdun kalbime, hiçbir zaman batmayacaksın.

Eş dediğin senin gibi olmalı, gözlerime bakınca kalbim mutluluk dolmalı, yanında olunca dünyalar senin olmalı.

Eşler denizin sahile vuran dalgaları gibi olmalıdır. Tüm olumsuzlukları sıra sıra gelen dalgalar gibi yok etmelidirler.

Aşkımın ortağı kalbimin sahibi. Ruhumun eşi olduğun için teşekkürler sana. Girip hayatıma bana dünyaları verdiğin için, teşekkürler sana..

Sen olmadan benim hayatım olamaz çünkü ben hayatımı seninle birleştirdim. Senin gibi bir eşle sevgimi ölümsüzleştirdim.

Benim güzel meleğim seni ne kadar özlediğimi bilemezsin, sensiz geçen günler sanki çölde susuz geçen günler kadar yakıcı ve kavurucu, seni çok seviyorum.

Senden sonra hayatımda sevebileceğim tek kız, ikimizin kızı olacak.

Bir eşi olmalı insanın, bakarken yüreğinin kabardığı, gözlerinden gözlerine yüreğinin aktığı.

Sen önce gözüme girdin, sonra kalbime girdin, artık sen benim hayatımdaki mutluluk kaynağı eşimdin.


Benim canım feda olsun eşime, onunla birlikte gözümü kırpmadan giderim ölüme, ondan başka kimse çare olamaz bu derdime.

Kuyruklu yıldızlar vardır, dünyaya yetmiş yılda bir gelirler. İnsanlar onu hayatı boyunca belki bir kez görürler. Ben o yıldızı sende gördüm aşkım.

İçim o kadar çok seninle dolu ki, insanlar seni göz bebeklerimde görürler diye bakmaya korkuyorum. Bir tanem, güzel karım seninle dünyanın en mutlu insanıyım ben. İyi ki hayatımdasın..

Mutlu bir çift, yüzlerinde başkalarının aslı anlayamayacağı özel bir gülümseme taşır. Sen biliyorsun o gülümsemeyi bir tanem. Seninle güneş doğuyor adeta yüzümde. Yıldönümümüz kutlu olsun bir tanem.

Ay, yıldıza mutluluk fısıldarken, ben kulağına seni ne kadar çok sevdiğimi fısıldıyorum. Gökyüzü sevincini yeryüzü ile paylaşırken, ben seninle evlendiğimiz gün dünyaya haykırdım aşkımı. İşte o gün benim yeni doğum günüm oldu. Seninle yeniden doğdum. İyi ki benim eşimsin, iyi ki varsın..

Bir gün bir melek girdi dünyama ve o benim karım oldu. Bugün ise meleğim bana bir melek daha verecek. Gözlerinin güzelliğini senden alan bir bebeğimizin olmasını ne kadar çok istediğimi biliyorsun hayatım. Ben artık dünyanın en mutlu insanıyım. İki meleğe sahip olacağım, benden mutlusu yok bugün..

Zannetme ki gözlerim sana baktıkça bıkacak. Ölsem de ruhum seninle kalacak. Kapanırsa gözlerim senden önce, inan ki son sözüm seni seviyorum olacak.

Her gün eve gelince, çiçek kokuları karşılıyor beni. Sonra bülbüller şakıyor, evde bir bahar havası esiyor. Benim güzel karım, evimi cennete çeviriyor. Seni çok seviyorum bir tanem, varlığın benim için her mevsim bahar havası.

Allah müsaade ettiği sürece seni seveceğim ben, hayatım da senin olacak, ruhum da. Ben ömrümü sana adadım, başka yol, başka seçenek yok benim için. Ben seninle dünyanın en mutlu insanıyım bilir misin? Yuvama verdiğin huzuru, mutluluğu bir cennette bulabilirim ben. Seni çok seviyorum, iyi ki girdin hayatıma.

Bazen anlatmak zor geldi, korktum. Bazen cesurdum ama sen yoktun. Şimdi ise sen benim bir parçam, evimin neşesi, hayatımın güzelliği, ruhumun sahibisin. Sensizlik nedir bilmem ben, seninle doğdum sanki. Sense iyi ki doğdun da girdin hayatıma. Seni çok seviyorum.

Seninle evliliğim boyunca, sadece bir kez pişman oldum. Seninle evlenmekte bu kadar geç kalmamalıydım bir tanem. Bana verdiğin mutluluğa geç kalmış gibi hissediyorum kendimi. Senin sıcak ellerin ile hayatın güzel yüzünü gördüm, yaşamın nasıl da bir cennete dönüşebileceğini öğrendim ben. İyi ki varsın, iyi ki benimsin..

Dünüm sendin sevgilim, bugünüm de sensin eşim. Yarınım, öbür günüm, her günüm sensin artık. Hayatım oldun sen benim. Bir insan ruhunu, bedenini ve tüm varlığını nasıl bir insanın ellerine bırakabilir anlayamazdım senden önce. Ben şimdi tamamen kendimi sana bıraktım. Rüzgârımsın benim, nereye esersen oraya giderim, nereye savurursan oradayım. Bir tanem, canım, can yoldaşım, sensiz bir yuva hayal edemem ben. İyi ki karşıma çıktın, iyi ki benim oldun.

Her canlının bir eşi, bir yoldaşı varken, insanların yalnız olması ne mümkün. Yalnızlık Allaha mahsus ama senin gibi mükemmel bir eş bu dünyada kimseye nasip olmadı olmayacaktı. Bir benimsin sen, bir ben severim seni dünyalar kadar. İyi ki varsın en büyük şansım, iyi ki benimlesin. Yıldönümümüz kutlu olsun!

İnsan eşine güzel sözler söylemeli elbette ama ben senin gibi güzel ve söylediği her söz de güzel olan birine ne kadar güzel bir şey söyleyebilirim ki? Ben senden daha güzel kelimeler seçemem, senden daha güzelini göremem, senden daha güzelini duyamam biriciğim. Güzel karım, tüm varlığım, iyi ki benim eşimsin.

İnsanın eşi en güvenli limanı olmalı, her fırtınada, her alaborada en güvenli yeri olmalı. Sen benim en güvendiğim, en huzurlu yerim, canımdan çok sevdiğimsin. İyi ki evlenmişim dememin sebebi, aşkımsın..

Ben bu dünyada çekebileceğim her türlü acı ve ıstıraba alışırım ama senin yokluğuna alışamam. Sana alıştım bir kere, eve geldiğimde senin kokunu, nefesini, neşeni hissetmeye alıştım. Sensizlik ölüm bundan sonra.. Seni çok seviyorum bir tanem, canım eşim..

Zamanın hızla akmaya başladığı, günlerin bir nehir gibi yol aldığı zaman dilimidir evlilik. Seninle hayat çok hızlı, çok keyifli ve adeta tadı damağında kalan bir tatlı.. Seninle her şey çok güzel bir tanem.. Seninle yaşamak büyük mutluluk.. Seni çok seviyorum canım eşim..

Canım eşim. Hatalı olduğum anlarda da beni sev. Korktuğum zaman beni sımsıkı sar. Ve uzaklaşmak istediğimde, beni yüreğimden tut. Çünkü benim ihtiyacım olan tek şey; Sensin.

Sana bir şey itiraf edeyim mi? Seninle olan evliliğim süresince, bir defa pişman oldum. O da seninle evlenmekte, niye bu kadar geç kaldım diye. İyi ki varsın hayatımın anlamı.

Sen benim her şeyim olana kadar, anladım ki benim hiçbir şeyim yokmuş. Seni tanıyınca, eşim olunca hayatımdaki tüm hüzün bulutları kaybolup gitti. Mutluluk rüzgarları estirdin benim dünyama.

Bakarken güzel gözlerine, yüreğim ilk günkü gibi titriyor bir tanem. Adın bende hasret olmuştu, şimdi vuslatım oldun. Gözlerin umut vermişti, şimdi güneşim oldu. Bir makasın iki tarafı olalım her zaman. Biz sarıldığımızda, aramızı bozacak tüm olumsuzlukları kesip atalım canım sevdiğim.

Seni öyle çok seviyorum ki canım eşim. Hiçbir zaman ayrılmayalım. Bizi sadece ölüm ayırsın. Ömrümüzün sonuna kadar, birbirimizi hiç üzmeden aynı yolda yürümeye devam edelim. Eğer bir gün ayrılırsak, sadece öldü diyebilsinler.

Tepeden tırnağa o kadar seninle doluyum ki sevgilim. İnsanlar gözlerime bakıp, gözlerimde seni görür diye korkuyorum ve kıskanıyorum. Bu sevgi hiçbir zaman bitmesin, aşkımız hiç tükenmesin canım aşkım. Yokluğun ruhumu huzursuz ediyor. Sen yanımda olunca, koca dünya sanki benim oluyor. Sana olan duygularım sevgi değil, sevginin de ötesinde bir şey.

Ey iyilik meleği canım sevgilim. Bir tanecik eşim. Seninle bu hayatta, en büyük mutlulukları tattım bir anda. Yüreğime hitap eden sözlerin, aklımı başımdan alan gözlerin, tutmaktan bir an olsun vazgeçmeyi düşünmediğim ellerin, bana her zaman güç veriyor. Senin bana bu hayattaki en büyük hediyen, o tükenmez sevgin ve çocuklarımız oldu. Seni sevmekten, hiçbir zaman vazgeçmeyeceğim.

Yalnızlık Allah’a mahsustur. Her canlı kendisine bir hayat arkadaşı arar. Ben seni bulduğumda, sensiz geçen her saniyeme isyan ettim. Başın göğsümdeyken tek düşmanım, acımasızca geçen zaman oluyor. Her an seni düşünmekte ve özlemekteyim. Varlığın canına can katıyor. Varlığın bana daima güç veriyor bitanecik aşkım. Sevgili eşim.

Güzel gözler vardır. En derinden gelen sözleri anlatır. Bazende sözler vardır ki, gözleri ağlatır. Anlar vardır ki değeri çok geç anlatılır. Aşklar vardır beni sana anlatır. Aşkımız hiçbir zaman bitmesin bir tanem.

Senin yüzündeki güzelliğin, ruhunun derinliklerinden geldiğini biliyorum. Sırf yüzün güzel diye değil, ruhunun da güzelliğini seviyorum. Hiçbir ayrılık, seni benden koparamaz canım aşkım.

Yıldızlar geceyi mutlu edip mutluluk fısıldarken, gökyüzü tüm sevincini yer yüzü ile paylaşırken, ben sana sadece bir parça mutluluk yolluyorum bir tanem. İçinde yeşeren umut çiçekleri hiçbir zaman solmasın diye.

Bir gün olur da benden gitmek istersen bütün ömrüm. Sakın kalbimi benden sökmeden gitme. Sensizliğin ilacı yok bende. Alnıma bir kurşun sıkmadan gitme.

Bu gözlerim seni gördü ya, artık başkasını asla görmez. Bu yüreğim seninle güldü ya artık, başkasıyla hiçbir şekilde gülemez artık. Şu kalbim seni sevdi ya artık, bir daha başkasını sevemez. Bir ömür seninim, seninleyim aşkım.

Ben seni severken, asil insanın basit sevgisi ile değil, basit bir insanın hiçbir yerde bulamayacağın asil sevgisi ile sevdim. Bu güzel aşkımıza, hiçbir zaman nokta koyma canım eşim. Sana kucaklar dolusu virgüller getirdim.

Sen ummanlara ulaştığım bir gemi, demirlediğim son liman, yapraklarımı titreten en son rüzgarsın. Sen aşkla sevdiğim son insan, vazgeçilmez sevdamsın.

Aşk, rüzgarların getirdiği tohumlarla açan bir güldür. Habersizce, plansızca gelen tohumdan, bülbülü kendine aşık eden bir gül yetiştirir toprak. Sen dalında gül isen, bende bülbül oldum sana her an.

Sevmek ve sevilmek seninle güzel bir tanem! Sen ki ömrüme ömür katan, aldığım her nefes kadar önemlisin. İyi ki benim eşimsin.

Biricik eşim. Bazen bana hasret kadar uzak olsan da, aslında bir nefes kadar yakınsın. Sevgime ve ömrüme, ömür katan canım yarim.

Ellerin ellerimde, gözlerin gözlerimde, ruhun bedenimde ve aşkın içimde olduğu müddette, seni daha çok seveceğim canım eşim.

Belki herkesi sevebilirdim ben. Sevmeye senin gibi birinden başlamasaydım. Evimin neşesi, canımın içi.

Hayatımın anlamı. Evimin neşesi. Bana kim senin gibi baktı onu ben bilemem ancak, ben kimseye sana baktığım gibi bakmadım.

Seni öyle çok seviyorum ki. Başımı omzuna yasladığımda bir tek düşmanım var, oda umursamadan geçip giden zaman.

Ey kalbimin diğer yarısı! Kalbime koydum seni, kalbim doymadı. Aklıma aldım seni, aklım almadı.

Canım aşkım. Sana olan sevgim o kadar bereketli ki, ne kadar çok seversem, o kadar çok artıyor.

Evimin vazgeçilmezi canım aşkım. Büyükler sevda kuşun kanadında demişler. Ben o kuşun kanadında bulunan sevginin, en güzelini buldum. Yani seni. İyi ki hayatımdasın. İyi ki seninle evlenmişim aşkların en güzeli.

Bu dünya bir çöl olsa bile, sen o çöldeki en güzel vaha olurdun sevgilim. Susadığım aşka son veren güzel yüreklim. Unutma ki aşk herkeste güzel durmaz. Ancak sende sevmek ve sevda, çok daha güzel duruyor bilesin canımın içi.

Sevgili eşim. Sana çok güzel sözler yazmak istiyordum. Ancak baktım ki senin güzelliğini ve sana olan sevgimi anlatacak bir söz bulamadım. Sadece gözlerinin içine bakarak; Seni çok seviyorum canım aşkım demek istiyorum.

Ey evime mutluluk veren güzel insan. Seni birkaç saat görmesem bile, özlemenin verdiği acıyı anlatamam. Anlatmaya kalksam, gözlerimden yaşlar akar sel olurdu bitanem. Şükürler olsun ki, bir ömrü seninle geçirmek istiyorum. Yüreğimin sevdiceği, tek gerçeğim. Aşkların en güzeli sensin. Her an bana mutluluk veriyorsun. Bil ki seni çok seviyorum.

Sen bir zamanlar, karanlığı aydınlatan ay kadar uzaktın bana. Sonrasında, güneşin sıcaklığı kadar yakın oldun dünyama. Aşk ve mutluluğu, bir anda getirdin hüzünlü dünyama. Seni sevmekle, en güzel aşkı yaşayarak gördüm. Hayatıma girip bana en güzel anları yaşattığın, demet demet mutluluklar verdiğin için, sana sonsuz teşekkür ederim canım eşim.

Sen dünüm olduğun gibi bugünüm, bugünüm olduğun gibi de yarınım olarak kalacaksın. Ben bilmekteyim ki, Allah’ın izniyle sonsuzum olacaksın. Sonsuzluğa birlikte yürüdüğüm yol arkadaşım, canım aşkım, biricik eşim iyi ki varsın.

Aşka dair aradığım her şeyin, bir tek kişide olduğunu gördüm. İlk başta dedim ki; Seni çok seviyorum. Sonrasında sensiz olmuyor. Ondan sonra ise daima yanında olmak istiyorum. Sonra ise senden hiç ayrılmamak ve seninle sonsuzluğa bir adım atmak istiyorum dedim. Tüm isteklerimi kabul ederek eşim olduğun için, ne kadar şükür etsem azdır canım sevgilim.

Dünyanın en temiz kalpli, en iyi insanının eşi olmaktan çok mutluyum aşkım. Beni mutlu ettiğin gibi, bana bu mutluluğu yaşattığın için ayrıca teşekkür ederim.

Yorumlar