Halaya Güzel Sözler

Halaya Güzel Sözler
Sayfa Açıklaması: Hazırlanan bu sayfada Halaya Sözler, Halaya Güzel Sözler yer almaktadır.

Anadolu'nun bir çok yerinde bibi olarak tabir edilen Hala, babanın kız kardeşlerine verilen addır.Halanızın hayatınızdaki yeri çok önemliyse onu çok seviyorsanız ona karşı güzel sözler söylemekten çekinmeyiniz.Tabi aklınıza sözler gelmeyebilir.Hiç dert etmenize gerek yok sizler için halaya güzel sözleri bir araya getirdik.Dilediğinizi alıp sosyal medya hesaplarınızdan paylaşabilirsiniz.

Altta yer alan sözler yeniden eskiye göre sıralanmaktadır.Her gün güncellenen sayfalarımızda yeni sözlere ulaşmak için sayfanın ilk kısmına bakmanız yeterlidir.

HALAYA GÜZEL SÖZLER LİSTESİ:
Eğer sizin de benim gibi bir halanız yoksa bugüne kadar yaşadığınız hayatta hep bir şeyler eksik kalmış demektir. Benim canım halam gibi halanız varsa yaşadığınız hayattan mutluluk duyarsınız.

İnsanın dayısı, teyzesi, amcası olmalı ama bunların yanında seni anlayan, seninle bir arkadaş gibi olan, üzüldüğünde teselli eden, mutlu olduğunda mutluluğunu paylaşan bir halası olmalı.

Benim için hala demek fedakârlık, sevgi, mutluluk, yaşam dolu, yüreği sevgiyle çarpan demektir. Çok özledim seni halam.

Canım halam sen yaşadığın sürece benim en çok sevdiğim, ömrüme ömür katan halam olacaksın. Seni çok seviyorum halacığım.

Benim senin gibi bir halam olduğu için çok şanslıyım. Herkese nasip olmaz senin gibi bir hala. İyi ki varsın canım halam.

Benim güzeller güzeli prensesler kadar güzel halam var. Herkes onun güzelliğini çok kıskanıyor. Çünkü sizde görseniz onu kıskanırsınız.

Yıllar geçse de, her şey değişse de değişmeyen tek şey var o da sana olan sevgimdir halacığım. Seni çok seviyorum.

Uzaklarda da olsa bir halası olmalı insanın, canı sıkıldığında arayıp derdini anlatabileceği, başı sıkıştığı zaman yardımına koşabileceği bir halası olmalı canım halam gibi.

Tesadüfen doğduk ve bu hayatın akışına kendimizi kaptırdık gidiyoruz. Ama yaşarken bazı şeylerin yaşadıkça daha da farkına varıyorsunuz seni her geçen gün daha da çok seviyorum güzel halam.

Senin kaderinde hep mutluluk olsun, yüzünden gülümsemen hiç eksik olmasın. Eğer bir gün ağlarsan oda çok gülmekten olsun.

Sen ne kadar uzakta da olsan kalbim her zaman seninle, uzaklık küçük olan sevgileri azaltırken, büyük olanları yüceltirmiş halam aynen sana olan sevgimin hep arttığı gibi.

Hayat seni hep mutlu etsin, yolun her zaman başarılara çıksın, ömrüm huzurlu ve hayırlı olsun.

Tanıdığım öyle güzel insanlar var ki içlerinden bir tanesi de sensin canım halam. İyi ki varsın, iyi ki yanımdasın. Seni çok seviyorum halam.

Yüzünde her zaman bir gülümseme olsun çünkü sana çok yakışıyor. Mutluluk daimi adresin olsun.

Bu mesaj dünyanın en tatlı halasına gönderilmiştir. Yükü sevgi yüküyle yüklenmiştir. Okuyan kişide mutluluk ve sevgi duyguları uyandırır.

Hayatın bir mutluluk kıvamında geçsin, en güzel günler, en iyi yıllar senin olsun. Sağlıklı ve huzurlu bir yaşamın olsun.

Geleceğini oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olmasını dilerim. İyi ki varsın halam.

Canım halam, yeni yaşın önce sağlık, sonra dilediğin tüm mutlulukları getirsin. Nice yıllara canım halam. Halaya güzel sözler yazımız devam etmektedir.

Gelecek yılların yaşadığın yıllarından çok daha güzel olsun. Her günün bayram tadında olsun.

Allah’ım sana sağlıklı, huzurlu, hayırlı, aşklı, meşkli, başarılı, bol kazançlı, bereketli bir yaşamın olsun. Eeee daha ne olsun. En güzel günler senin olsun.

Samimiyetiyle kendini herkese sevdiren, masumiyetiyle herkesi kendi gibi sanan, ama ne olursa olsun yüzünden gülümseme eksik olmayan canım halam iyi ki varsın.

Bir anne misali yaklaştın, derdimle sorunumla ilgilendin, en zor anlarımda yanımda olup kanat açtın için teşekkürler halacığım.

Sen benim canım kadar sevdiğimsin, varlığınla hayatıma mutluluk verensin, yaşamımda her zaman olacaksın canım halam. Seni çok seviyorum.

Gülmek gülenin, yıldızlar gecenin, mutluluk sadece senin olsun. O kadar mutlu ol ki gözlerinden akan yaşlar değerini bilmeyenlere sadaka olsun.

Acıların bir kum tanesi kadar küçük, mutlulukların nisan yağmuru kadar bol olsun. Hayatta bir kere ağlarsan oda mutluluk olsun güzeller güzeli halam.

Yorumlar