Teyzeye Güzel Sözler

Sayfa Açıklaması: Hazırlanan bu sayfamızda Teyzeye Güzel Sözler yer almaktadır.

Boşuna dememişler Teyze anne yarısıdır diye.Teyzelerimiz bizler için çok önemli başımız sıkıştığında yardımımıza koşan bizi anlayan en yakın akrabamızdır.Bir derdimiz olduğunda annemizden sonra derdimizi açabileceğimiz en güvenilir insandır.Teyzelerimizi üzmeyelim onları sevelim ve yeri geldiğinde güzel sözler söylemekten çekinmeyelim.

TEYZEYE EN GÜZEL SÖZLER:
Sen benim annem gibisin, beni büyüten, benim dertlerimi, sırlarımı paylaştığım teyzeciğim seni çok seviyorum.

Bazen benim için bir kız arkadaş oldun oturup dertlerimi dinledin. Bazen bir anne oldun bana nasihatler verdin. Senin sayende hayatı, yaşamayı öğrendim canım teyzem.

Hem anne yarısısın hem de canımın yarısı. Seni çok seviyorum, iyi ki varsın teyzem.

Sana bir insandan bahsedeceğim şimdi hayal et. Tatlı mı tatlı, şirin mi şirin, iyi kalpli melek gibi, gülümsemesi güzel kendi güzel bir insan merak ettin mi kim bu? Sensin canım teyzem sen.

Canım teyzem sen annemden sonra en çok değer verdiğim kişisin. Sen uzaklarda da olsan seni her zaman seveceğim.

Seni yanında mutluluk buluyorum, içimi bir huzur kaplıyor. Seninle yaşadıklarımız hayatımda hep iz bırakıyor, canım teyzem bu yiyenin seni çok seviyor.

Bende büyüdüğü zaman senin gibi hayat dolu, güldüğü zaman çevresindeki herkesi mutlu eden, iyi kalpli biri olacağım. Hayat sana istediklerini bir gün değil her gün versin.

Arkadaşlarım geçen bir kız gördüler ayyy çok güzelmiş dediler. Bende gülünce neden güldüğümü sordular. Siz benim teyzemi görmemişsiniz dedim.

Sen hayata ne verirsen hayat sana ondan kat be kat daha fazlasını verirmiş derler. Ben hayata ne verdim bilmiyorum ama hayat bana dünyalar kadar değerli seni verdi.

Sana hitap ederken teyzem, annem hangisini söylesem hiç fark etmiyor. Çünkü sen benim yanımda annem kadar değerli, annem kadar özelsin.

İyi ki telefonların ilk çıktığı zamanlarda sana mesaj yazmak zorunda kalmamışım. Çünkü o zaman bir mesaj 160 karakterden oluşuyormuş. Ben sana olan sevgimi nasıl 160 karaktere sığdırabilirim. Canım teyzem sana olan sevgim sonsuz.

Uzaklık nedir ki sevenler için, sen her zaman kalbimde, her an düşüncelerimdesin. Her şeyin gönlüne göre olması dileğiyle seni sevgiyle selamlıyorum güzel teyzem.

Merhaba güzel prenses uzaklarda bir yerlerde bir yeğenin tarafından delice özlenmektesin.

Sen teyzem benim için gökyüzündeki yıldızlar gibisin. Onları istediğin her an göremezsin ama senin için her an orda olduklarını bilirsin. Seni çok seviyorum teyzoş.

Yüzündeki gülümsemen, yüreğindeki yaşama hevesin hiçbir zaman kaybolmasın. Hayat sana mutluluk kapılarını ardına kadar açsın. Allah’ım seni çok mutlu etsin.

Dünya güzelleri seni görseler güzelim dediklerinden utanırlar, güzelliğin ile seni hep kıskanırlar. Sen kendi güzel, kalbi güzel en tatlı teyzoşsun.

Sen ne zaman zora düşsem yardımıma koştun, ne zaman hayatın zorlukları ile karşılaştım elimden tuttun, ne zaman bir yol ayrımına geldim karar vermemde yardımcı olsun. Seni örnek alarak yaşıyorum, bende senin gibi mükemmel birisi olacağım. Benim için yaptıkların için Teşekkürler teyzeciğim.

Annem vefat ettiği zaman çok üzülmüştüm kimsemiz kalmadı bizim elimizden tutacak ve bize yol gösterecek diye. Ama zamanla anladım ki annem kadar değerli, yeğenini bir anne gibi düşünen teyzemin olduğunu. Sen her zaman benim yanımda olduğun için teşekkürler teyzem.

Teyzeler bulutların arkasındaki güneş gibidirler. Biz onları göremesekte onlar oradan içimizi ısıtmaya devam ederler.

Bana anneni mi çok seviyorsun, teyzeni mi diye sorsalar.  İkisini de çok seviyorum derdim. Çünkü benim teyzem annem kadar değerlidir benim için.

Reklamlar

Bazen benim için bir kız arkadaş oldun oturup dertlerimi dinledin. Bazen bir anne oldun bana nasihatler verdin. Senin sayende hayatı, yaşamayı öğrendim canım teyzem.

Sana bir insandan bahsedeceğim şimdi hayal et. Tatlı mı tatlı, şirin mi şirin, iyi kalpli melek gibi, gülümsemesi güzel kendi güzel bir insan merak ettin mi kim bu? Sensin canım teyzem sen.

Canım teyzem iyi ki varsın ve iyi ki benim teyzemsin. Seni çok özledim teyzoşş.

Teyzeler yıldızlar gibidir, onları her zaman göremezsin ama senin için her zaman var olduklarını ve seni düşündüklerini bilirsin. Doğum günün kutlu olsun.

Dünyada eşsiz bir güzellik varsa o da kalbindedir. Hayatinin bundan sonrası kalbinin güzelliği gibi geçsin. İyi ki varsın ve iyi ki doğdun teyzeciğim!

Geleceğini oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olmasını dilerim. Nice senelere teyzelerin en güzeli.

Doğduğun gün bulutları yırtarak, bir güneş gibi etrafına aydınlık saçarak girdin hayata. Hep sevgiyle yaşa! Nice yaşlara güzeller güzeli canım teyzem.

Her şey belirsiz görünen bu dünyada tek bir şey kesin. Her zaman zamanın ötesine ve mesafe ötesinde kelimelerin ötesinde benim canım teyzemsin. İyi ki varsın. Mutlu yıllar.

Tonton bir nine olduğunda bahçendeki sandalyene oturup eski günlerine daldığında hatırlamak istediğin kadar güzel günler seninle olsun. Doğum günün kutlu olsun biricik teyzeciğim.

Varlığın ile birlikte yeni bir döneme başladım hayata tutunmama yardımcı oldun teyzem.

Mesafeler önemli değil önemli olan kalpten yazılacak olanlardır sevgili teyzecim. Doğum günün kutlu olsun biricik teyzeciğim.

Pastanın etrafında sevdiklerin, kalbinin etrafında sevgilerin, senin etrafında hayallerin olsun doğum günün kutlu olsun benim canım teyzem.

Doğum günün kutlu olsun canım teyzem. Allah hep gönlüne göre versin mutlu yıllar.

Dikkat! Bu mesaj sevgi, neşe ve iyi dilek içermektedir. Bir dakika için yaşamın ve seni düşünen birinin olduğunun sevincini hisset ve mutlu ol! Bu mutluluğun her zaman sürsün. İyi ki doğdun. Nice mutlu yaşlara teyzelerin bir tanesi.

Yorumlar