Seni Seviyorum Sözleri

Sayfa Açıklaması: Seni Seviyorum Sözleri, Seni Seviyorum Sözleri Kısa, Seni Seviyorum Sözleri Uzun, Seni Seviyorum Sözleri 2017, Seni Seviyorum Sözleri Kıza, Seni Seviyorum Sözleri Erkeğe, Seni Seviyorum Sözleri Şiir, Seni Seviyorum Mesajları, En Güzel Seni Seviyorum Sözleri, Anlamlı Seni Seviyorum Sözleri.

Sevmek ne güzel bir duygu.Allah tarafından bahşedilen karşı cinse karşı duyulan insanı hayata bağlayan özel bir duygudur.Birini seversin hayatını ona bağlarsın gelecek planlarına sevdiğini katarsın ve mutlu bir yaşam sürersin.Her insan sevdiğine çekinmeden onu sevdiğini söylemesi gerekir.Hayat kısa bu dünyada kimse kalmamış o yüzden hiç bir zaman hiç bir şeyi ertelememek gerekir.Eğer sevdiğinize güzel sözler söylemek isterseniz altta sizlere güzel sözleri sunduk.

EN GÜZEL SENİ SEVİYORUM SÖZLERİ LİSTESİ:

“Ben” kalktım sana biraz,

Öyle sevdim seni..

Çünkü sen de bensiz;

O kadar güzel değilsin hani..

Sen gülüyorsun ya çiçek açası geliyor insanın..

Beni en çok gözlerin vurdu yüreğimden..

Seni öyle bir severim ki, şeytan bile maşallah der.

Seni seviyorum duvar yazısı değildir alın yazısıdır, herkese verilmez.

Sen yeter ki içinden de olsa bir seni seviyorum de; benim kulaklarım çınlasın kafi.

Ne zaman kendini kötü hissedersen hatırla; Seni seviyorum..

“Seni seviyorum” demek değil ki marifet, önemli olan o kelimenin tüm sorumluluklarını alabilmek.

Aşkımızı Yıllara meydan okuyacak, cümle alem bizim mutluluğumuzu kıskanacak, sevgimiz hiç bir zaman bitmeyecek.. Seni seviyorum aşkım.

Sanma ki adını ağzıma alıyorum diye seni seviyorum. dudak tiryakiliği benimkisi seni içime çekmiyorum.

100 dilde “seni seviyorum” desen ne fayda. Bir dilde adam gibi sevmedikten sonra.

Bugün seni seviyorum, yarın da bir neden bulur severim. daha sonra seni yeniden keşfeder yeniden severim. Benim senden başka işim yok ki.

Sarılmak ne kadar güzel bir duygu sanki düşmene izin vermeyeceğim, bir ömür misafir edeceğim seni kalbimde, kollarımda demek gibi.. hele de sarılan sen olunca bir başka sevgili.

Sen beni gördüğün zaman Ne hissediyorsun? Bunun hakkında pek fikrim yok ama ben seni gördüğüm zaman kendimden geçiyorum.

Bahar kokulu Sevdam, gözlerimdeki ışıltı bakış, dilimdeki güzel sözcüklerin sahibi, aşk bahçemin kar tanesi, seni çok özledim ve çok seviyorum.

Sen benim hayatta başıma gelen en güzel şeysin. Seni seviyorum.

Seni yüreğimin en temiz duygularıyla sevdim. Sadece aynı evi aynı soyadı paylaşalım istedim. belki karşına çıkacak kadar yüreğim yok ama bil ki ben seni çok seviyorum.

Benim sana koyduğum Her cümle şiir kokar. Sen acısını son damlasına, sevincini en dibine kadar yaşatırsın, senin adın ilham, senin adın aşk..

Bazen çok sevmenin faydası değil zararı görülür. bazen birini kaybetmeniz için ona “seni çok seviyorum” demeniz yeterli olur.

Öyle çok sevdim ki seni; kime anlattıysam yerinde olmak istedi.

Dünyanın en güzel yeridir sevdiğinin yanı.

Bir insan aşık olunca; kıskanır, bağırır, kısıtlar, hesap sorar, sahiplenir… ama; anlayana işte…

Kimselere söyleme. Ben “seni” yazarım, onlar şiir zanneder.

Seni benden başkası nasıl böyle güzel sevsin, sevemez işte hiç kimse. Bitmeyelim biz.

O gülümser, ben gamzelerinde kaybolurum.

Sen benim ilk defa bir başkasında kendini bulduğumsun…

Bana sarıldığında her şey geçiyor. Yaralarım iyileşiyor, çiçek açıyor içimin kenarları.

Sol yanımın en güzel misafirisin.

Bilmemek ayıp değil öğrenciye söylüyorum; seni seviyorum tek gerçeğim.

Günün birinde hepimiz sonsuza dek susacağız. Onun için sevdiklerinize şimdi “ seni seviyorum” demekten çekinmeyin.

Ve sonra biri çıkar gelir, bütün gidenleri unutursun..

Bazen binlerce şeyden daha çok heyecanlandırır O’nun bir tek fotoğrafı..

Bu dünyada yaşanılası tek yer senin yamacın.

Her sabah erkenden kalkıp Seni seviyorum..

Bazen öyle biri gelir ki, bütün gidenlere teşekkür edersin.

Ayırma gözlerini gözlerimden, böyle saatlerce bak, böyle asırlarca bak..

Seni her şeyden fazla seviyorum. Öylesine kurulan cümlelerle değil, ölesiye kurulan cümlelerle seviyorum..

Bana şu hayatta tanınan en büyük ayrıcalık sensin sevgilim.

Uzaktan Seviyorum seni… kokunu alamadan, boynuna sarılamadan, yüzüne dokunamadan.. Sadece seviyorum..

Seni seviyorum’dan daha özel bir cümle de var: “sana güveniyorum.” çünkü herkes herkesi sevebilir; ama herkese güvenmiyor.

Ben seni seviyorum, gizlice. El pençe duruyorum, yüzüne bakıyorum, söylemeden tek hece.

Seni seviyorum diyenin sevgisinden şüphe et, çünkü aşk sessiz, sevgi dilsizdir.

Seni seviyorum! Bitanem, hayatım, her şeyim. İyi ki varsın ve iyi ki yanımdasın seni çok seviyorum.

Seni tahmin değil, tahammül edemeyeceğin kadar çok seviyorum..

Hayatıma giren en güzel varlıksın hep öyle kalacaksın seni seviyorum biriciğim.

Ben senin en çok gözlerini sevdim. Kâh çocukça mavi, kâh inadına yeşil. Aydınlıklar, esenlikler, mutluluklar. Hiç biri gözlerin kadar anlamlı değil…

Şiirler, şarkılar daha anlamlı geliyor bana Seni tanıdıktan sonra, Şimdi adına şiirler şarkılar sözler yazıyorum, Adını duvarlara yazıp adınla konuşuyorum artık seviyorum seni bebeğim.

Sevmek; seviyorum demek değildir! Yüreğinle hissetmektir ve aşk yanında olanı değil bazen gelmeyecek olanı beklemektir. Seni çok seviyorum hayatım..

Yalansız dolansız bir aşk benimkisi, kimse bilmez içimdeki seni, derdimin dermanısın sevgin içimde ebedi kimse durduramaz içimdeki sevgini seni seviyorum.

Çok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kırılırsın. Ve zaten genellikle o daha az sever seni, senin onu sevdiğinden.

Ben senin en çok bana yansımanı sevdim. Bende yeniden var olmanı, benimle bütünleşmeni mertliğini, yalansızlığını, dupduruluğunu sevdim. Ben seni sevdim, ben seni sevdim, ben seni…

Aşkın bir zehir olsun, içimde sarsın beni alsın kendine, senden başkasının değmesin eli elime, senin için ölürüm düşünmem bile. Seviyorum seni gül pembe.

Zannetme ki gözlerim sana baktıkça bıkacak, ölsem de ruhum seninle kalacak, kapanırsa gözlerim senden önce bu hayata, inan ki son sözüm seni seviyorum olacak…

Bir telefon bekliyorum, sevgilim diye başlayan, seni seviyorum diye biten. Bir telefon bekliyorum, dün gelmesi gereken ve bugün hala gelmeyen…

Aklıma sen gelince birden durgunlaşıyorum, sadece ve sadece seni düşünüyorum, içimde hep bir umut taşıyorum, biliyorum sadece kendimi kandırıyorum ama ne yapıyım elimde değil seni çok ama çok seviyorum.

Seni seviyorum ve yalnız seni görüyorum. senin değil ki diyeyim başka her şeyi unutuyorum. sözün gelişi değil bu; Ben sözümün eriyim, başka anlamları olsaydı sözlerimin, başka anlamlara uygun kelimeler bulurdum.

Bazı duygular çok basitleştirilmiş artık..sevgi gibi, aşk gibi, dostluk gibi.. öz den çok insanlar şekle bakar olmuş ..zamanın tüm basitleştirmelerine inat seviyorum seni özünü seviyorum, ikiyken bir olmayı seviyorum seninle..

İlk’im! son’um! Her şeyimsin sen benim. Arkadaşım, sırdaşım, yoldaşım. Seni sevmek için o kadar çok nedenim var ki. İyi ki hayatımdasın, iyi ki benimsin. Seni çok seviyorum bebeğim! Kara gözlüm, gözlerine hapsolduğum.

Hayatı geçiştirirdim ben senden önce, takvimlere bakardım her gün. tek tek sayardım günleri bitmesi için.. şimdi ise; her sabah gözlerinle uyanıyorum yeni güne takvim yapraklarını attım bir kenara saymıyorum artık günleri biliyorum ki zaman senin yanında su gibi geçiyor ve ben her sabah şükrediyorum her yeni güne..

Yorumlar