Ablaya Güzel Sözler

Sayfa Açıklaması: Ablaya Güzel Sözler, Ablaya Güzel Sözler 2017, En Güzel Abla Sözleri, Ablaya Güzel Sözler Yeni, Ablalarımız İçin Güzel Sözler, Ablaya Güzel Anlamlı Sözler, Ablaya Komik Sözler, Ablaya Güzel Sözler Facebook.

Hiç bir çıkar olmadan her daim size arka çıkacak düştüğünüzde yanınızda olup kötü gününüzde sizi yalnız bırakmıyor ise işte o kardeştir.Aynı ekmeyi bölüp yemiş, aynı suyu içmiş, birlikte aç kalmış, birlikte gülüp birlikte acıyı tatlıyı yaşamışızdır.Kardeş den başka ötesi var mı anne ve babamız hayattan göçüp gittiğinde birbirimize destek olabileceğimiz tek kişi kardeşlerimizdir, ablamızdır, abimizdir.Başımıza bir iş geldiğinde arayıpta yardım isteyebileceğimiz tek kişi kardeşimizdir.İşte kardeş bu kadar önemlidir.Her daim gerektiğinde arayıpta konuşabileceğimiz derdimizi anlatacağımız, en iyi dostumuzdur.

Değerli okurlarımız için bu yazımızda Ablaya Güzel Sözler hazırladık.Eğer ablanıza güzel sözler söylemek isterseniz sizler için en güzel sözleri bir araya getirdik.

EN GÜZEL ABLAYA SÖZLER LİSTESİ:
Sen benim koruyucu meleğimsin ablacım.

Dünyanın en değerli insanı olan ablacım seni çok seviyorum.

Küçüktüm cahildim sen bana hayat getirdin ablam.

Ablaların bir tanesi hayatımda senin kadar iyi birisini tanımadım.

Ağladığımda gözümden akan yaşı seven biricik ablacım.

Sevgim yürekten hiçbir sevgi ile ölçülmeyecek kadar büyük ablacım.

Annemin vefatından sonra annem oldun seni çok seviyorum.

Abladan daha güzel bir kelime var mı bu dünyada cümleleri süsleyebilen.

Ne zaman düşsem elimden tutup ayağa kaldırdın ablacım.

Seni canımdan çok seviyorum sevgi dolu ablacım iyi ki varsın, yanımdasın.

Sanırım seni tarif etmenin en güzel yolu canım olmandır.

Ablam sana ne söylesem az olur yaptığın fedakarlıklar asla ödenmez.

Sevmeyi sevilmeyi hep seninle birlikte öğrendim canım ablam.

Küçükken beni kollarına alıp annelik yapan ablacım seni asla unutmayacağım.

Düğünümde evlenirken en çok ihtiyacım olan sensin bir tane ablam.

Sana söyleyebileceğim o kadar çok söz var ki hiç biri içimdeki sevgiyi anlatamıyor.

Ablacım seni canımdan çok seviyorum çok özledim geri dön ne olursun.

Aşk öldürür de çoğu zaman, hasta da eder sersefil de eder ama abla sevgisi yaşatır.

Hayatımda en çok sana güvendim, senden başka güvenecek kimsem yok.

Abla demek, sıkılınca, bunalınca ruhuna ilaç demek. Bir sesiyle tüm dertlerini unutturan demek.

Dünyada annenizden sonra sizi en çok seven bir başka kadına abla denir.

Eğer hayatta bir kardeşin varsa çok şanslısın demektir ama hayatında bir ablam varsa dünyanın en şanslı insanı sensindir.

Benim ablam kimseye benzemez. İçinde sevgi, iyilik hiç eksik olmaz. Seni çok seviyorum ablacım.

Dünyadaki en tatlı ilişki hangisi diye sorulsaydı vereceğim cevap kardeşlik olurdu. Ablam ile ile insan her zaman mutlu olurdu.

Neşe ve mutluluk oldun hayatımda, evlendiğim günde anne sevgisini senden gördüm ablacım.

Ablaya güzel sözler yazmaya ne gerek var, iyilik meleği bir ablaya seni seviyorum dediğin zaman ona sevgini gösterdiğin zaman dünyalar onun olur.

Yüreği temiz bir insan tanıdım. Çok tatlıydı iyi niyetli biriydi. İyi kötü hep benim yanımdaydı o. Kimdi o deme bana o benim canım ablamdı.

İki kardeş birbiriyle hiç anlaşamaz derler, ilk önce birbirlerini sevseler dahi, sonra evlenince birbirini aramaz sormazlar derlerse, onlara bizden bahset ablam.

Bana bir tek dilek hakkımın olduğunu söyleselerdi, ben yine senin gibi bir ablam olmasını dilerdim canım ablam. Seni çok seviyorum.

Canım ablam sen benim her zaman koruyucu meleğim oldun ve hala da öylesin. Senin gibi bir ablam olduğu için Yüce Mevla’ya ne kadar çok şükür etsem azdır.

Bana bir tek dilek hakkımın olduğunu söyleselerdi, ben yine senin gibi bir ablam olmasını dilerdim canım ablam. Seni çok seviyorum.

Abla değerlidir, hele bir de anne gibi kardeşlerini düşünen, onlar için kendini feda eden ise hakkı hiç ödenmez. Sen benim ömrüm boyunca seveceğim güzel ablamsın.

Ne zaman başım sıkışsa her zaman sen yanımdasın, kardeşim benim deyip sıkı sıkı sarılanımsın, sen benim canım camın içi ablamsın.

Ben büyürken yanımda hep sen vardın, ben büyüdüm adam oldum ama yine yanımda hep sen oldun. Anladım ki sen benim ömrüm boyunca yanımda olacak can ablamsın.

Ablaya söylenecek güzel sözler çok var iken ben sana olan sevgimi nasıl sözlerle anlatabilirim ki, ben sadece seni çok sevdiğim söylemek istiyorum.

Melekler görevlendirildiği insanlara iyiliği, güzelliği ve mutlu olmayı öğretirlermiş. Bende tüm bunları senden öğrendim canım ablam. Seni çok seven, her zaman sevecek kardeşin.

Senin gibi bir ablam olduğu için herkes beni kıskanıyor, kıskanmakta haklılar çünkü melek gibi bir ablam var. Benim iyi kalpli bir meleğim var.

Beni bu hayatta en çok güvendiğim ve sevgisini koşulsuz, sorgusuz kabul ettiğim tek kişi sensin ablam. Sen benim ablam olduğun için gurur duyuyorum seninle canım ablam.

Herkes sana isminle hitap ederdi ama ben sana melek derdim çünkü sen melekler kadar saf ve temiz kalpli biriydin, beni her zaman düşünen bir melek gibiydin.

Sırdaşım, en yakın arkadaşım,  canım ablam seni çok seviyorum. Ablaya güzel sözler söylemek onu mutlu etmek, onun mutluluğunu ortak olmak en büyük mutluluktur benim için.

Abamı desem ablamı desem, melek mi desem, peri mi desem ne dersem deyim temiz kalpli iyi bir insandan bahsetmiş olacağım. O insan benim canım ablam.

Aşklar biter, sevgiler, kara sevdalar unutulur ama bir ablanın kardeşine olan sevgisi asla unutulmaz. Kardeşler birbirinde çok uzaklarda da olsa yine birbirini çok severler. Aynı benim seni sevdiğim gibi

Kardeşlik duygusu dünyanın en zor ve acı ama aynı zamanda en tatlı ve güzel bir duygusuymuş. Senin gibi iyi bir abla olmak herkese nasip olmaz. Canım ablam seni ömrüm boyunca seveceğim.

Ben büyürken her zaman sen yanımdaydın, pekguzelsozler.com oynadığımız oyunlarda, yaptığımız yarışmalarda hep ben kazanırdım. Ben o zamanlar çok iyi olduğumu düşünüyordum ama şimdi anladım ki iyi olan senmişsin ablam.

Ablama güzel sözler göndereyim dedim sözlere baktım baktım ama ablam kadar güzel bir söz bulamadım ama ablama yakışacak en güzel sözü yazdım. Seni çok seviyorum canım ablam.

Hayat her zaman güzel zannederdim senin yanında ama hayatın acımasız olduğunu senden ayrılınca öğrendim canım ablam. Sen hayatın tüm zorluklarına karşı bana göğüs gerenim oldun. Kardeşim diye beni her zaman sevenim oldun.

Bugününe kadar mutlu bir gün yüzü görmedin, ömrün sıkıntılarla, dertlerle geçti, Allah’ım sana bundan sonra mutluluktan ağlamayı nasip etsin, o güzel yüzünden kahkahalar eksik olmasın.

Yorumlar