Sevgiliye Özlem Mektupları

Sayfa Açıklaması: Birbirinden güzel Sevgiliye Özlem Mektupları bu sayfada yer almaktadır.

İnsanın birini sevmesi ne güzel bir duygu.Seviyorsun ve her zaman onu düşünüyorsun.Onunla mutlu günleri geçirmenin hayalini kuruyorsun.Hele ki gurbette isen ne kadar da zor ayrı kalmak.Ayrı kalıpta bir küçücük resmine bakıp özlemini gidermek ne kadar zor.Elbet bir gün sevenler kavuşur, bütün dertler, engeller biter kalpler birleşir.İşte o gün hayat toz pembe gözükür dünyaya daha farklı bakarsın ve daha çok yaşamak isteyip sevdiğinin kollarında uyumak istersin.

Hazırlanan bu sayfada değerli okurlarımıza Sevgiliye Özlem Mektuplarına yer verdik.Dilediğiniz yazıyı alıp kullanabilirsiniz.


Ey kalbimin en kuytu köşesinde yer alan Sevgilim, senden öncesi benim için yok sanki yaşamıyor gibiymişim.Sen hayatıma girdikten sonra bütün hüzünlerim bitti, mutlu günlerim geri geldi.Seninle iken zaman nasılda akıp gidiyor keşke zaman dursa da seninle olan o günler geçmese seni çok özledim kalbim hep seni arıyor seni hep seveceğim...

Sevgilim,

Çok uzun zaman önce hayatıma girdin. İlk başta arkadaştık ve çok iyi anlaştık. Birbirimize çok yaklaştık ama yine de çok uzaktık. Seni tanıdıkça çok sevdim, o kadar çok seninle olmak istedim.

Sen beni hep gülümsettin. Sensiz çok farklı olacağım. Beni pek çok yönden değiştirdin.

Birbirimize iyice yaklaştığımızda ve ayrılmamız gerektiğini söyledin. Eve dönmek zorundaydın ve artık kalamıyordun.

O gece kalbimde neler olduğunu söylemeyi düşündüm, ama bunu yapmamaya karar verdim. Arkadaşlığın benim için çok daha fazla şey ifade ediyor. Her sabah uyandıktan sonra gün boyunca uykuya dalana kadar her zaman aklımdasın ve rüyalarımda bile seni görüyorum. Neler hissettiğimi ve sana aşık olduğumu bilmeni istedim.

Seni çok seviyorum ve seni tekrar görmek için sabırsızlanıyorum!

Sevgiyle,

...

Kalplerimiz biraradadır

Sevgilim,

Unutma, aşkımız kalplerimizi bir arada tutan bir bağlantıdır. Seni düşündüğümde ve sesini duyduğumda heyecanlanıyorum. İhtiyacım olan ve istediğim tek şey sensin, tatlım. Yanına oturup kulağına seni sevdiğimi fısıldayacağım, seni öpebileceğim ve nefes kesen güzel gözlerinize bakacağım gün için yaşıyorum. Seni görmek için sabırsızlanıyorum. Hayatımı seninle geçirmek istiyorum. Seni sonsuza dek her zaman seveceğim. Seni sevmeyi seviyorum.

Her zaman ve sonsuza dek,

...

Sen gittin

Sevgilim,

Bu sene ilişkimizin çok zor geçeceğini biliyorum. Son birkaç haftadır bunu çok düşünüyorum. Düşündükçe ne kadar doğru seçim yaptığımı anlıyorum.

Bir keresinde, birini gerçekten sevdiysen, o zaman her şey düzelir, aşkımız güçlüyse, her şeyi yapabiliriz demiştim. Aşkımınızın gerçekten güçlü olduğunu anladım.

Uzaktayken sana tamamen sadık olacağımı bilmeni isterim. Tatlım, asla endişelenmene gerek yok. Gerçekten kalbimde yer alıyorsun.

Sonunda gerçek ruh eşimi buldum. Karşılaşacağımız zorluklar ne olursa olsun, ASLA seni sevmekten vazgeçmeyeceğim. İçimde tek bir şüphe olmadan Tanrı'nın bizi tekrar bir araya getireceğini biliyorum. Seni seviyorum! Sonsuza kadar seveceğim!

Her zaman senin olacağım...

...

Yapılması Zor Olan Şeyler ...

Sevgili Aydan,

Seni kollarıma almanın mutluluğuna sahip olduğumdan ve birbirimizin gözlerine bakıp sevdiğimizi söylediğimizden beri yaklaşık bir buçuk yıl geçti.

Samimi bir arkadaşlık olarak başlayan duygular, sevginin gerçek anlamını zor yoldan bulan iki sevgili arasında güçlü bir bağ oluşturdu. Tek bildiğim, bu süre boyunca bu aşktan çok şey öğrendim ve çok uzakta olduğumda başkasına kendimi tamamen vermenin nasıl bir şey olduğunu gördüm. Diğer öğrendiğim en önemli şey, sevdiğim kişiye güvenmek ve sadık olmaktı.

Seninle internet üzerinden sohbet ediyoruz ve her vedalaşıp iyi geceler dediğimizde gerçekte bunu yapmayı hiç istemiyorum. Keşke o kelimeleri söylemeden seninle her anın tadını çıkarabilmemiz için o dakikayı dondurabilseydim.

Şu anda odamda oturuyorum ve bu aşk mektubunu yazıyorum; işe geri döndüğünde okumaya başlayacağını ve çevrimiçi olacağını umuyorum; Ama olmazsan o zaman bu mektubun er ya da geç sana ulaşacağını biliyorum. Bazı aşk şarkılarını dinliyorum. Sözlerini anlamadığım halde aşkla ilgili olduklarından onları çok seviyorum.

Bebeğim, sana çok aşığım ve sana söz veriyorum ki, aramızda binlerce kilometreler olmasına rağmen sana hayatının sevgiyle dolu olduğunu hissettirmek için elimden gelenin en iyisini yapacağım, bana güven.

Hayatımı çok anlamlı hale getirdiğin için teşekkür ederim. Sana söylemek istediğim çok şey var ve seninle yaşamak istediğim çok şey var bebeğim. Senden uzak olmak benim için en zor şey.

Dünyamı senin çevrende inşa ettim, bebeğim ve birlikte oluşturduğumuz bu dünyayı gerçekten çok seviyorum. Hep bu dünyada kalmak ve asla gerçeğe geri dönmek istemiyorum.

Bu yüzden, şimdi en zor olan, elveda ve iyi geceler demek zorunda olduğum bebeğim, çünkü artık uyumam lazım. Ama biliyorum ki, gözlerimi kapattığım anda orda olacaksın ve yine beni mutlu edeceksin bebeğim. Seni bütün kalbimle çok seviyorum ve sana gerçekten çok özlediğimi söylemek isterim. Lütfen kendine dikkat et, bebeğim. Seni seviyorum.

Aşkın,

...

Aşkım benim

Sevgilim,

Sen benim kalbim ve ruhumsun. Aramızdaki mesafenin büyük olduğunu biliyorum. Ama aşkımız bizi birbirimize yakın tutacak. Bir gün bu kilometreler aramızda olmayacak ve kollarında sonsuza kadar olacağım. Aşkın en tatlı şey. Bebeğim, seni içimdeki her şeyle seviyorum. Seni seviyorum!

Sonsuza kadar seveceğim,

...

Beni gördün

Sevgilim,

Sen hayatıma girdikten sonra çok mutlu oldum. Binlerce kilometre uzakta olduğumuz gerçeği hiç mesele değil çünkü hep kalbimdesin. Bana doğru kişinin ben olduğumu söylemiştin. Bunun beni ne kadar iyi hissettirdiğini anlatamam. Hayallerimizi gerçekleştirmek için günlerdir bekliyorum. İstersen seni bir ömür boyunca bekleyeceğim. Neden biliyor musun? Çünkü başkalarına görünmezken beni gören tek kişi sensin. Umarım sana olan sevgimin ne kadar çok olduğunu görmeyi asla bırakmazsın.

Aşkın,

...

Aşkın için teşekkür ederim

Sevgilim,

Merhaba, her zaman yaptığın ve söylediğin şeylerle kalbimi aydınlatıyorsun. Bu şekilde seninle olduğum için kendimi çok mutlu hissediyorum. Sen benim bebeğimsin ve sonsuza kadar benim bebeğim olacaksın. Her zaman sevgilim olacaksın, lütfen asla vazgeçme, kendine ve aşkımıza her zaman inan. Seni her düşündüğümde kalbim hızla çarpıyor. Sen hep rüyalarımdasın! Seni tekrar görmek için sabırsızlanıyorum. Beni o kadar sıkı tutuyorsun ki diğer her şey kaybolur, her gün seni düşünerek uyanıyorum. Seni asla unutmayacağım. Umarım hala beni düşünüyorsun. Seni olduğum herşeyle, sahip olduğum her şeyle ve şimdiye kadar olamayacağım şeylerle seviyorum. Sonsuza dek seninle birlikte olmak, gülümsemeni görmek için sabırsızlanıyorum. Tatlı dokunuşunu hissetmek, mükemmel sesini dinlemek ve harika dudaklarından öpmek istiyorum. Senin hakkında hissettiklerim için insanlar bana çılgın veya deli diyebilir ama ben buna gerçek aşk diyorum. Seni gerçekten seviyorum bebeğim.

Her zaman seveceğim,

...

Söz veriyorum

Sevgilim,

Aşkım, hayatımı tamamen değiştirdin. Beni güzel yapan sensin. Beni güçlü yapan sensin. Beni bu kadar önemli kılan sensin; sen benim her şeyimsin.

Sohbet ederken her gün ve hatta her dakika sevgini gösteriyorsun. Senin gibi bir adamı bulduğum için ne kadar şanslıyım. Tanrıya şükür! Tatlım, lütfen seninle sohbet etmek için yeterince zaman ayıramadığım için beni bağışla, ama tüm bunları en çok istediğim şeyle bir gün telafi edeceğim, ne olduğunu biliyor musun?

Sana sunabileceğim tek şey bir aile. Bize ait bir aile; Her şeyi paylaşabiliriz ve  öldüğümüz güne kadar birlikte kalabiliriz. Tatlım, bu sana verebildiğim en iyi şey ... Umarım sen de hoşlanırsın.

Gerçekten benim yanında olmanı dilerim. Sen yardıma ihtiyacım olduğunda bana yardım ettin. Ben de senin için aynısını yapmak istiyorum. Beni çok sevdiğini bilmem yeter. Seni seviyorum.

Sevgiyle,

...

Sana olan sevgim

Sevgilim,

Bazen gürültü patırtıyla kavga ettiğimizin farkındayım, bazen işler yolunda gitmiyor biliyorum, bazen seni sinirlendirebilirim, bazen delirdiğimi biliyorum. Biliyorum ki sen benim en iyi yarımsım, sensiz eksiğim ve biliyorum ki yarın benimle burada olmayacaksın, ama bebeğim, ne olursa olsun, her zaman kalbimin anahtarına sahip olacaksın.

Bir süre uzak kalabiliriz, gülümsememi ya da uyumamı görmene izin vermeyebilirim. Ama sevginin gerçek testi mesafelerdir, çünkü mesafeler insanları birbirine yakınlaştırır.

Geri dönene kadar her gün gözyaşı dökmek zorunda kalsam bile biliyorum; bunu yapacağım. Kendimi dünyadan gizlemek zorunda kalsam bile; bunu yapacağım. Bana döndüğünde sevgimin saf ve doğru olduğunu bildiğinden emin olmak için elimden gelen her şeyi yapacağım.

Seni her zaman seveceğim,

Yorumlar