Manalı Sözler

Sayfa Açıklaması: Kullanıma sunulan bu sayfada En Güzel Manalı Sözler yer almaktadır.

Öyle sözler vardır ki kurşundan beterdir manası ile kişiyi derinden sarsar.Söylediğinde unutulmaz derin düşüncelere sokar.Geçmişten gelen ünlü felsefecilerin söylediği, şairlerin zikrettiği nesiller boyu dillerden düşmeyen sözler günümüzde hala kullanılmaktadır.Şairlerin üstadı Necip Fazıl Kısa Kürek'e sormuşlar neden sigara içiyorsunuz üstad'ın söylediği söz ise şu olmuştur 'Benim için bir tek yanan o var' şu sözün asaletine bakarmısınız neler anlatıyor ne manalar var içinde.

Sizde güzel manalı sözler arıyor iseniz işte sizlere en güzel manalı sözler.

EN GÜZEL MANALI SÖZLER LİSTESİ:
Üzülmem mi sanıyorsun eh be çocuk asla unutma yürek ağlar gözden önce.

Ağzımı her açtığımda dudaklarımdan küfrün dökülüyor. Sövüyorum gelmeyişine-geçmeyişine.

Canım sıkkın bu aralar kendi dünyamın çaresizliği içerisinde dalıp gidiyorum.

Keşke çocukken fazla mutlu olmayıp birazını da bu zamanlara saklasaydım. Lazım oluyor arada.

Susmayın biliyorum, ben bir yalan dünyada gürültülü yaşadım, sessizce ölüyorum.

Zaman geçti ve ben şimdi çocuksu umutlarımla, çabucak büyümüş hüzünlerim arasında kalakaldım.

Önce rıhtımda acı bir insan çığlığı koptu, sonra hıçkırıklarla gözyaşları kaldı rıhtımda.

O güzelliğinde bin parça olmak isterdim istesen de bırakıp gidemeyeceğin bir parça olmak isterdim.

Bir anlık değil boğulduğum bilinmezlik. Acısı çıkıyor sustuklarımın. Oysa ben iyiyim!

Kapı gıcırtısı ayrılığımızın fon müziği iken. Sen bana ‘seni seviyorum’ derken playback mi yaptın?

Hayatından aniden çıkan insanlar için üzülme. Zaten çürük meyve dalından tez ayrılır.

Bakmayın siz benim kuru bir yaprak gibi sallandığıma. Köküm sağlamdır sarsılsam da kopmam dalımdan.

İnsanlar birer harf gibidir. Güzel insanlar bir araya geldiklerinde güzel bir cümle kurulur.

Senin açtığın yarayı bir başkasıyla kapatmasına kapatırım da, yüreğime pezevenklik yapmanın alemi yok.

Unuttuğum kadar derinde kalbimi seğirir o eski anılar. Şimdi kimse hatırladığım gibi değil.

Umut. Hiç bitmeyen bahar mevsimidir. İçinde kar da yağar fırtınada. Ama çiçekler açmaya hep devam eder.

Zenginlik dedikleri nedir ki güzeller güzeli? Ben senin kokunu alamayacak kadar fakirim.

Seni düşündükçe anlıyorum ne kadar şanslı olduğumu ve seni hayal ettikçe hayal ediyorum güzel günleri.

Ey yar sevdanı bulutların üzerine yazmışsın. Şimdi yağmur olarak dökülüyor gözlerimden.

Seni seninle yaşadım şimdi sensiz yaşamak olmaz hayatımda hayır deme bana sensiz olmaz artık bu dünyam.

Şimdi dayanamaz oldum bu yürek sancılarına artık kaldıramıyor bedenim senin uğruna olsa da.

Vakit kitlendi, zamanın bile zamanı kalmadı, neredesin? Bitti demekle bitmiyor bir şeyler kalıyor yürekte.

Sıcak bir gülüş bir buz dağını eritebilir.
Hayatı müsvedde yaşamayın. Temize çekmeye vaktiniz olmayabilir.
İyi dostu ol şey ol, ama alternatif asla!
Geç yağan yağmurlar, hayat vermez kurumuş çiçeklere.
Bütün renkler aynı hızda kirleniyordu. Birinciliği beyaza verdiler.
Dalından düşen yaprak, rüzgarın oyuncağı olurmuş!
Mutsuz olmak için, herkesi memnun etmeye çalışmak yeter.
Herkes senin nasıl göründüğünü bilir, ama çok az insan nasıl olduğunu hisseder.
Gönüldeki gönülde olsa ne yazar, yanında olmadıktan olamadıktan sonra.
Hiç bir sevap mutlu etmedi beni, seninle girdiğim günahlar kadar!
Şunu unutmayın ki, sizler unutamadıklarınızın çoktan unuttuklarısınız!
Yumurta bile kıramayan kızla evleneceksin. Düşünsene yumurtayı kıramayan, kocasını hiç kıramaz.
Düşüncenin üstesinden gelemeyen, düşünenin üstesinden gelmeye çalışır.
Önemli olan; hayatta ‘en çok şeye sahip olmak’ değil ‘en az şeye ihtiyaç duymaktır!’
İnsanı yaşatan hayaller, öldüren ise gerçeklerdir.
En sevdiklerimizden yara alıp, acısını bizi en çok sevenlerden çıkardık. Hata yaptık!
Sonra anladım ki vazgeçilmeyen değil de, vazgeçmeyen vardır.
Eğer sizi üzen kişilere hala selam verebiliyorsanız, bu vicdanınızın sadakasıdır.
İnsanların mutlulukları ya da mutsuzlukları, kaderin olduğu kadar da karakterlerinin eseridir.
Gülümsüyorum. Çünkü: biliyorum ki gülümsemek; dostlarıma karşı sunduğum en iyi ikram, düşmanlarıma karşıda en asil darbedir!
Gülü gülene, sevgiyi bilene, kalbini de taşıyabilene ver.
Kimle gezdıgıne, kimle arkadaşlık ettiğinize dikkat edin. Çünkü; bülbül güle, karga çöplüge götür.
Bıraktığında sana acı verecek kadar hiçbir şeyi sahiplenme.
Kendinizi başkalarına anlatma çabasına girmenize gerek yok. Herkes kimliğini cebinde, kişiliğini benliğinde taşır.
Yaprak ağaçtan, gül dalından, sevgi ise kalpten kopunca kurur.
Senin için ölürüm dedi, benim için zaten öldün dedim.
Her şey küçük doğup zamanla büyür, aşk hariç.
Hayat, her gidenin ardından koşmaya değmez bilmelisin. Sen gelecek olanları bekle, gidecek varsa bırak gitsin.
Kalp bir ev değildir ki herkes için ayrı bir odası olsun.
Cömertlik Olmayınca Malın, Vefa Olmayınca Arkadaşlığın, Karşılıklı Olmayınca Aşkın Bir ‘HAYRl’ Olmaz.
Nefes alıyorsan umut var demektir ama nokta koyulduktan sonra ‘belki’ demek umut değil çaresizliktir.
Can acısı çabuk geçer de, gönül acısı ağır gelir insana. El acısı çabuk unutulur da, dil acısı uzun süre canını yakar insanın.
Sen değerinle ve düşüncenle, iki aleme de bedelsin, ama ne yapayım ki kendi değerini bilmiyorsun.(Hz Mevlana)
Boşver takma karaktersizleri, bırak kendi yalanlarıyla kalsınlar. Sen onlar gibi basitleşme sakın, yaptıklarından utansınlar.

Başkalarının kusurunu kapatmada gece gibi ol.
Uçmaya uçmakla başlayamazsınız.
Bazı insanlar kafalarıyla hissederler ve kalpleriyle düşünürler.
Arkadan konuşmak yalnız ahlaksızlık değil, korkaklıktır da.
Samimiyeti Yitirmek Gücünü Yitirmektir ( BOVEE )
Samimiyetin Dili yoktur O Gözlerden Anlaşılır ( Atatürk )
Az samimiyet tehlikeli çok samimiyet çok tehlikelidir ( Oscar wilde )
Pek Az Kimse yaşlanmasını Bilir ( La Rochefoucauld )
Eğlence, gençlikte günah, Yaşılıkta Çılgınlıktır ( SamueL DanieL )
Kalbin yaşı yoktur ( Eugene lonesco )
Yaş da Sevgi gibidir Saklanmaz ( Thomas Dekker )
Kendi Kendini Yenmek Zaferin En Büyüğüdür ( EFLATUN )
Çok yalan Söyleyenin Ettiği yeminde Çok olur ( Alfieri )
yemine Bakıp insana inanma, insana Bakıp yemine inan ( Aeskhylos )
Zaman, Tutsaklar için yaratılmıştır ( Franklin )
işin içine Çok Aşcı Girdimi Çorbanın tadı Tuzu Kalmaz… ( ingiliz Ata sözü )
Yolculuk Ederken Gözlerini Yanına ALmayı Unutma ( A. B. ALcott )
Başka ülkeleri Nekadar Çok görürsem, kendi üLkemi Okadar Çok Severim ( MME. De STAEL )
Zenginlik insanı Ya Destekler yda Yönetir ( Horatius )
Bir insanın Gerçek Zenginliği, Onun Bu Dünyada yaptığı iyiliklerdir ( HZ. MUHAMMED )
Unutma ellerini Rabbine açabiliyorsan anla ki O seni dinliyor, çünkü O Rabbin öyle bir Rab ki, kabul etmeyeceği duanın ellerini semaya açtırmaz.
Allah rızkı insanlığa yetesiye verir, fakat insanlar onu adil paylaşmadığı için açlık baş gösterir.
Bitti dediği anda yeniden başlarmış insan. Başka yerde başka şekilde başka hayatlarla: mutsuz, tedirgin ama yeniden… Ve bitti dediğinde durduğu zannettiği her şey; yeniden yepyeni güzellikler için çarpmaya devam edermiş, yani nefes alıyorsa insan umut var demekmiş…
Okyanusta ölmez de insan, gider bir kaşık sevdada boğulur.
Dost dediğin düştüğünde yanında olan değil kalkman için el uzatandır…
Aşırı yüz bulan ve her dediğini yaptıran ask usandırır.
Kadın kasa gibidir, şifresi bilinmeden açılmaz.
Birileri arkanızdan konuşuyorsa, onlardan öndesiniz demektir.
Arkadan konuşmak yalnız ahlaksızlık değil, korkaklıktır da.
Yaşamak dünyada en nadir şeydir. İnsanların büyük çoğunluğu var oluyorlar, hepsi bu.
Ne kazandık bu kadar bakmak ile leyleğin ömrü geçer laklak ile.
Sadece el-ele – tutuştuk. Ve ben tutuştum.
İnsanlar eğlenebildikleriyle arkadaş olurlar, anlatabildikleriyle dost, ağlayabildikleriyle kardeş.
İnsan Allah’a kalıbıyla değil, kalbiyle ibadet eder.

Yorumlar