Kafası Güzel Sözler

Sayfa Açıklaması: Hazırlanan bu sayfada 'Kafası Güzel Sözler' yer almaktadır.

Güzel sözler arıyorsanız tam yerindesiniz.Kafası güzel sözleri değerli ziyaretçilerimiz için bir araya topladık.En Derin en anlamlı en giderli kafası güzel sözleri ister arkadaşınıza ister düşmanınıza yazın gönderin.Dilerseniz sosyal medya hesaplarınızdan paylaşabilirsiniz.

KAFASI GÜZEL SÖZLER LİSTESİ:
”Yalnız olduk yanlış olmadık.”

”Bu sokak o caddeye çıkmaz artık.”

”Önce hayaller ölür sonra insanlar…”

”Bitti o şiir, başka mısra gerekmez!”

”Sen kader de, ben korkaklık derim.”

”Herkesin yarası, yar ile arası kadardır!”

”Umut tükenince yeniden çarpar mı kalp?”

”Ben sana dilimin döndüğü kadar sustum.”

”Konuşmak anlamsızdır, yüreğin susmazsa.”

”Hevesi başkasında olanın nefesi olunmaz!”

”Sizin hasta olduklarınızı biz taburcu ettik.”
”Oluruna bıraktıkça, olmazlara düştü yolumuz!”

”Bana yeni bir kafa lazım. Eskisi çok düşünüyor.”

”Alıştım artık sana bir var olup bin yok olmana.”

”O bana alıştı sandım, ben ona bağımlı olmuşum.”

”Seni kim israf ediyor? Ben zerrene muhtaçken.”

”Aklımı denize sokup, düşüncelerimi boğasım var.”

”Bunu da yaz hakim bey umuda kelepçe vurulmaz.”

”Masal gibisin, okuması güzel ama inanması zor!”

”İnan gözümde hiç değerin yok, Ne varsa kalbimde.”

”Hiçbir ”hoşçakal” seninki kadar bitiremez beni, bizi…”

”Sabırdan sonra söylenen söz ağır olur söylemeyin…”

”Gerek yok lafa söze. Şu saatten sonra siz size biz bize!”

”Sokacak lafımız yok değil, koyacak yeriniz kalmamış.”

”Gözün arkada kalmasın bende senden vazgeçtim…”

”Bir sen varsın, birde senin yerinde olmak isteyenler.”

”Gecelere sor beni. Gün dediğin nereden bilir ki halimi?”

”Gitme diyen olsaydı eğer, yinede gider miydi gidenler?”

”Eğer ölüm değilse bizi ayıran, yazık olmuş bu sevdaya…”

”Gitme be kadın, bu kırdığın kalbin zararını kim ödeyecek?”

”Dostun kalitelisi kavgada, aşığın kalitelisi veda da belli olur.”

”Görebileceğin en renkli insandım ben, sen siyahı mı seçtin?”

”Hiç bir aşka yemin etmeyecek kadar yorgun artık kalbim…”

”Bir gün aklına gelirsem kafana sık lütfen, beni rahatsız etme.”

”Bir gün ben “iyi ki”derim, işte o zaman sen  “keşke”dersin…”

”Belki bir gün roller değişir; ben unuturum sen hatırlarsın…”

”Bir zamanlar iyi bir fikirdin, şimdi ise muhteşem bir hata.”

”Şu dünyada bir az içmesini öğrenemedik, bir de az sevmesini!”

”Nasıl gidiyor aşk acınız? Onun annesi kadar yanıyor mu canınız?”

”Dümenin çok iyi onu biliyoruz ama senin gemi asfaltta yürümez.”

”Geçmişiyle yargılamayın kimseyi Allah’ tan başkası bilmez halini.”

”Büyümek en büyük kumardı; biz kaybetmeye çocukken başladık…”

”İnsan bir kere birine geç kalır ve bir daha hiç kimse için acele etmez.”

”Varlığımın yok sayıldığı bir yerde, yokluğumu yük etmem kimselere.”

”Anlamlı bir söz yazmaya ne gerek var, anlamsız bir hayat yaşarken.”

”Yaşadığım hayat anayasa kitapçığı gibi; her maddesi tehlike içeriyor.”

”Olmayacak dua değildik aslında sadece sen amin demesini bilmedin!”

”Geceler ateş püskürüyormuş, ne fark eder.-Biz ne cehennemler gördük!”

”Parçalanmış duygularım olsa bile, duygularıma kafa tutacak kişiliğim var.”

”Benimde ağır cümlelerim var ama söyleyecek kadar katı bir kalbim yok.”

”Ve o umursamaz sandığı kız, aslında adamın sigara tutuşuna kadar aşıktı.”

”Tüm düşmanlarıma sesleniyorum: Alkol gibisiniz sizinle kafa buluyorum.”

”Eğer çakmağının gazı, telefonun şarjından önce bitiyorsa; sende bizdensin.”

”Çay olur da içilmez mi? Dert olur da çekilmez mi? Yar olur da sevilmez mi?”

”Yalvarmak yerine kaybetmeyi tercih ederim. Böylede güzel bir huyum var!”

”Sevdik diye başımıza çıkanlar; Bundan sonra “yalnızlıkla” başa çıksınlar!”

”Kafam güzel diye yargılamayın beni; herşeyimi ayıkken kaybettim ben!”

”Boşuna yakmayın papatyaların canını, seviyorum deyipte gideni çok gördük…”

”Küfür şeytana mahsustur, tövbe insana.. Aşk kadına yakışır, sevmek adama…”

”Kırılan kalplerin hesabı sorulduğunda; ben yine sessiz kalacağım merak etme.”

”Öldün mü kaldın mı?” diye sorma bana. Sen giderken ölende bendim, kalan da…”

”Tamam küfür benim ağzıma yakışmıyor ama sizin üzerinizde çok güzel duruyor.”

”Oturup konuşsaydık geçerdi belki her şey, başını alıp gitmek sevdaya dahil değil.”

”Senin tek nefeste kurduğun bir cümle, benim kaç gece nefesimi kesti bilmiyorsun.”

”İhanet bu kadar moda olmuşken, adamlık mücadelesi veren herkese selam olsun!”

”Öyle içten ki yüreğimin en derinindeki yerin: Çıkarı yok, çıkası yok, çıkarasım yok.”

”Elbiseler değişir, mevsimler değişir, insanlar değişir, ama bir tek gidenler değişmez.”

”Hayatına girerken bir şeyler vermeyen, hayatından çıkarken de bir şeyler götüremez.”

”Üzgünüm başkasına dokunduğun o ellerinle bir daha bizim hikayemizi yazamayacaksın.”

”Asla aşk acısı çeken birine aşık olmayın. O kişi yaralıdır ve yara bandı olarak sizi kullanır!”

”Hayat bazen öyle kötü şeyler yaşatır ki, üzüldüğün için değil; akıllandığın için sevinirsin.”

”Kafam güzel diye sevdiğim bana surat yapıyor, ama hayat onunla böyle de devam ediyor.”

”Meşhurdur benim kafası güzel sevmelerim. Sen yeter ki gidiyorum de ben bileti keserim.”

”Bazı kapıları kapayın…Gururunuzdan dolayı değil, artık hayatınıza uygun olmadıkları için.”

”Oysa ben…Sana gitme diyecek kadar ”aşık”, gidersen unuturum diyecek kadar ”yalancıyım”.

”Kimine göre kafacıyız, kimine göre alemciyiz, herkes rahat olsun biz de adamına göre adamız.”

”Yüreğimin markası iyidir, her türlü aşka dayanıklıdır. Vur, kır, ihanet et hiç banamısın demez.”

”Yüreğimizde selası okunanların dilimizde dua’ları olmaz. Ölüdür, ölmüştür, öldürmüşüzdür…”

”Ben umudumu her sabah daha iyi olacak diye kalkıp; her gece daha beter yatarken kaybettim…”

”Aşk öpüşmekten dudakları morarana değil, seni seviyorum derken yanakları kızarana yakışır.”

”Öyle çok yanar ki canın, dünyada ki bütün suçları işlediğini sanırsın; oysa sadece sevmişsindir.”

”Paranoyağım ben. Gördüğüm her taşın içinde bir kalp, her kafanın içinde bir beyin var sanıyorum.”

”Gel seninle bir kez daha ağlayalım. Yaşanmışlara, yaşanmamışlara, bir de hiç yaşanamayacaklara!”

”Geçip giden zamanın bıraktığı tek gerçek var:  Yıkılan ve bir daha kurulmayacak olan ümitler!”

”Kafatasına delik açmak istediğim insanlar var; Psikopatlığımdan değil, beyinlerine oksijen girsin diye.”

”Hani diyorlar ya; ”dostun mu sevgilin mi? diye! Ben onlara tek cevap veriyorum! “Al birini vur ötekine”!”

”İlk bakışta aşık oldun oldun adamım, yoksa ikinci bakışta kimin ne mal olduğunu anlarsın.” (Bob Marley)

”Sevginin kıymetini bilmiyorsa anlamı yok zorla tutmanın, çaresine bakmalısın biletini kesip yollamanın.”

”Telefona çocuksu bir heyecanla kaydettiğiniz o numarayı, yetişkin gözyaşlarıyla silmektir hayal kırıklığı…”

”Ey Gönül! Şimdi sorarım sana, hangi aşk büyüktür? Anlatılarak dile düşen mi, anlatılmayıp yürek deşen mi?”
”Bir delikanlıyı tuzağa düşürürsen, tuzaktan nasıl kurtulurum diye düşünmez, nasıl intikam alırım diye düşünür.”

”Oysa ben yüreğimle başa çıkamayacak kadar aşıktım sana. Sen ise bu aşkı harcayabilecek yalanlara alışıktın.”

”Senin olmayacak birini sevdiğin zaman çifte mesai yapar ömrün; gündüzleri yaşamaya, geceleri ölmeye çalışır…”

”Ve bir gün herkes anlar, sevdiğinin kıymetini… Ama gidince, ama bitince, ama ölünce… Kısacası; iş işten geçince!”

”Seninle oturup bir Müslüm Gürses şarkısında kadehlerimizi tokuşturamadan ölürsek o da bizim ayıbımız olsun.”

”Hani hep derdin ya, ”senden başkası olmaz.” diye. Şimdi yanındakine de, diyebiliyor musun ”senden öncesi hiç olmadı” diye.”

”Benim hayatım benim elimde, hayatıma istediğimi alır, istediğimi hayatımdan silerim. Kafam güzel olursa dünyayı yakar giderim.”

”Korkuyorum sevgilim hayalinle bile yaşamama izin vermiyorlar. Gözümden akan yaşlar değerimi bilmeyen şerefsizlere sadakam olsun.”

Bayılırsam Tövbe Ama Ayılırsam Tekrar..

O Zamanlar çarşaf Yoktu üzüm Yapraklarına Sarıp içerdik..

Balık Diyince Aklına Rakı Değil de Burç Gelen insanlara Diyecek Sözüm Yok..

Biliyorsun Kafam Güzeldi Ya Benim Tüm Hayallerim Orda Başladı işte..

Halden Anlar Olsaydım Manav Olurdum Güzelim..

Hayat Bize Güzelliklerini Sunmuş Ama Biz Nefes Almasını Zorlaştıran Her şeyi Kullandık..

Bana Yanlış Yoldasın Diyorlar Nedense Hep Aynı Yolda Karşılaşıyoruz..

Sevdiğiniz Kızların Kokusuna Müptezel Olmayın Sizi Uyuşturucuya Sürekler ve intihara Teşebbüs Eder..

Herkes Sevdiği Kadar içiyor Neden Müptezel Oluyoruz ki..

Ağzından Sigarayı Eksik Etmeyen Sokak çocukları Kadar Serseri ve içtikleri Şarabın şişesini Vazo Yapan Kadınlar Kadar Gösterişli..

Uçurumun Kenarında Bekliyoruz Sevenler Bir Adım Öne çıksın Diyorlar..

O çıkmaz bir sokak olsa Ben Hayatımı O Sokağın içerisine kurarım..

Sevdiğim Kızın Mutlu Olması Yetiyor Bana Ben Onun Mutluluğuyla Mutlu Oluyorum zaten..

Bana Sen Sürtüklerle Takılmaya Devam Et Diyen Kadın Öyle Bir Niyetim Olsaydı Eğer Seninle Daha iyi Geçinmeye çalışırdım..

Sana Sevdanın Yolları Bana Sorhoşluğun Sokakları..

Müptezel Demeyeceksin Kimseyi Tınlamayan , Dalgasına Bakan Birey Diyeceksin..

Biz Bu Hayatın Kitabını Yazdık Ama Matbaada Yangın çıktı..

Okulun Yolu Yokuştur Efesleri Tokuştur..

Sen Siyahları Seviyorsun Diye Ben Gök Kuşağını öldürdüm..

Dumanı çok seviyorum Diye Kanserle mi Yargılanacak Bu Ciğerler..

Tehlikeli Sularda Olabiliriz Boğulmayacak Kadar da Yüzmesini Biliyoruz..

Yeni Paketi Açtıktan 5 Dakika Sonra içine çakmak sığıyorsa Dertlisin Kardeş..

Bir Bardak Çaya iki sigara sığdıran adamlardık biz Kime Ne Zararımız Olmuş ki..

Sana Beste Olarak Yazdığım Kağıtlarda Şu Aralar Tohum Ayıklar Oldum..

Bu Güne Kadar Bütün içtiklerimin Parasını Biriktirseydim O Parayla Ne Güzel içerim Lann..

Hızlı Olduğundan Şüphem Yok Zaten Çocuklar Koşmayı Sever..

Kalbimin içine Mayın Döşedim Kimseye Yer Yok Artık Varsa Yüreği Olan Ölümü Göze Alan Gelsin..

Hoşcakalı Bekleme Benden Ardını Dön Buradan Dümdüz Kaptır Siktir Git..

Şu içim Sigaramdan Daha çok Yanıyor Bee..

Benim için Kimseler Vaz Geçilmez Değil Vaz Geçtiklerim Bunu çok iyi Bilirler..

Gözümde Küçülen insanlarla Büyük Hesaplarım Olamaz Benim..

Mahkum Ettin Beni Gayrimeşru Günlere Bir Gün Sende Düşeceksin Faili Meçhul Hayallere..

Dünyada ki Bütün insanların Parmak izlerinin Farklı Olması Sana Kimsenin Benim Gibi Dokunamayacağının Kanıtıdır..

Aslında Beni O Denizde En iyi Sen Tanıyorsun da Karaya Vuruyorsun..

Uyuşturucu Gibisin Be Sevgili çekici ve ağır Ama Bir şeyi Unutuyorsun Seninde Bir Fiyatın Var..

Benim Ağlamam Söz Konusu Bile Değildir Ama Fazla Alkolün Gözümden Aktığı Olmuştur..

Benim Psikolojim insanların Ne Ayak Olduklarını Anlamaya Çalıştığımda Bozuldu..

Sabahın ilk ışıklarına Kadar Sigarayla Seni Dertleştik..

Ben Sokak Hayatı Yaşamış insanım Beni Yokluğunla Tehdit Etmeye Kalkma..

Lan Her Gün Başka Birini Nasıl Seve Biliyor Pas Tutmuş Kalbiniz..

Seni Bana Getirmeyen Yolların da Vardır Bir Bildiği..

3 Kişi Doğru Söyler çocuklar , Sarhoşlar , Sinirli insanlar..

Bazen çay da sarhoşluk yapabilir, özlediğine içersen.

Kör kütük sarhoş olup, her şeyi çift gördüğüm de bile sen bir taneydin!

Kimseyle karıştırma beni. İçebiliyorsan sek iç beni.

Ölüm ölüm dediğin nedir ki gülüm. Ben senin için yaşamayı göze almışım.

İki biradan sonra herkes herkesi sever. Sen beni kahvaltıda sev.

Üfletme boşuna amirim. Promille ölçülmez bu hasretin sarhoşluğu!

Sarhoşum bu gece, kadeh kadeh içtim hayallerimi saatlerce.

Abi çok içiyorsun sarhoş olacaksın. Kim ben mi ben sarhoş olmam.

Bu kadar yanmasaydık o kadar yakmazdık.

Kadınlar kendileri için neler yapıldığına bakmaz, neler yapılmadığına bakar.

Karı kıza bakmakla değil, karına kızına bakmakla adam olunur.

Gerçeklerin canımızı acıtması, yalanların başka insanı aldatmasından daha iyidir.

Şarapsız duramayız, taşırız emaneti, severiz adaleti.

Tek tesellim kadehler, başka bir şey istemez. Sarhoş etsin yeter ki, rakı şarap fark etmez.

Keşke, sen benim kalbimin ağrısı değil, alnımın yazısı olsaydın.

Elalem şarap içer sarhoş olur. Biz aşk ehliyiz, içmeden sarhoş olmuşuz. Şemsi Tebrizi

Biz hayatta kaybetmeyi ilkokulda kalemlerimizi kaybetmekle başladık.

Kafa dağıtmaya gidiyorum, döneceğim! Belki de dönmem ya da dönebilirim. Hiç belli olmaz!

Selam vermeyeni, seni görmeyeni sende görmezden geleceksin.

Kaldır kadehi ey sevgili! Önce gelişine, sonra gidişine. Dibini bulunca gelmişine geçmişine!

Eğer mutlu olmak istiyorsan kendi hayatını yaşa başkalarından bir şey bekleme.

Konuştuğu kelimeleri ölçüp tartamayan bir insanla oturup bir konu üzerinde konuşmak çok zordur.

Bazen de yıldızlar bakar, insanlar kayar hayatımızdan.

O değil de şimdi nüfus sayımı yapılsa, seni de adamdan sayacaklar ya, ona yanıyorum.

Tutmayın beni uçacağım benim Hazarfen’den ne eksiğim var.

Hak edenin hak ettiğini bu dünya da vereceksin ki, seni diğer tarafta meşgul etmesin.

Ne zaman sarhoş olsam şarkı söyleyesim geliyor, şarkı söyleyeyim mi size?

Söz artık bu geceden sonra bırakacağım bu mereti, beş vakit namaza başlayacağım.

Hasretin kaç kadeh yapıyor sevgilim, tüm şişeyi bu gece sana adadım.

Getir meyhaneci getir rakı, şarap fark etmez, bugün bunların hiç biri beni sarhoş etmez.

Artık tek dostum kadehler ama oda beni çok çabuk sarhoş ediyor.

Bak ben sarhoş değilim yarın bu söylediklerimi aynen tekrar söyleyeceğim size.

Giderken sen iyisin, sen güzelsin derler ama ben şerefsiz adiyim diyemezler.

Ben bunu içtiğim zaman dünya neden tersine dönmeyi başlıyor onunda mı bana inadı var.

Sarhoş olmak için illa içmeye gerek yok ki sen “Sar” ben olayım “hoş”.

Söz vermiştim artık içmeyecektim ama senin şerefsizliğine kaldıracağım bu geceki kadehimi.

Kadehimdeki alkol gibisin sevgilim baktıkça beni sarhoş ediyorsun.

Bu gece kendi kendime sordum senin ne işin var aşkla, meşkle, doldur rakını bak işine.

Seni sevmeyeni sende sevmeyeceksin ardından bir kadeh içeceksin.

Üfle diyorsun amirim ama üfleyince bitecek mi dertlerim, bitecek mi bu hasretin sarhoşluğu.

Sarhoş olmanız sizin işinize engel oluyorsa işinizi bırakın.

Kafa dağıtmaya gidiyorum dedi bir daha gelmedi. Benim bildiğim kafa dağıtacak tek yer burasıdır.

İçmeyin bu mereti diyorsun amirim içmeyince dertler bitiyor mu sandın.

Şu bardaktaki kadar hoş duruyordu karşımda öyle bir bakışı vardı ki, gel beni sev dercesine, öyle bir gülüşü vardı ki, sanki dünyayı fetih edercesine ama öyle bir gidişi oldu ki hayatımı bitirircesine.


Seni sevmekten başka ne suçum vardı da bana sormadan gittin beni bu kadehlere teslim ettin. Mutlu musun şimdi?

Yorumlar